Nou, de bruiloft staat in juli gepland.
Dus als het gelijk weer raak zou zijn, zou ik rond de bruiloft zijn uitgerekend. Maar om nou de datum te verzetten, terwijl het misschien nog wel maanden duurt voordat ik weer zwanger word…
Als we het naar voren verzetten, hebben we wel iets meer speling. Maar deze datum is voor ons wel speciaal.
Inmiddels vind ik bijna iedere maand wachten te lang!
Dus het is gewoon erg lastig omdat het totaal niet te plannen valt.
Maar suggesties zijn natuurlijk welkom
Heb je al een (behoorlijk) zwangere bruid op de kiek gezet?
Nee nog niet! Alleen dames die bezig waren en kort na hun huwelijk zwanger raakte, ook leuk
maare, het is moeilijk, ik snap wat je bedoelt.
Wij zijn dus ook bezig en wilde eerst een break houden omdat ik dus die huwelijken volgend jaar heb.
Maar omdat mijn cyclus 8 weken is hebben we toch besloten door te gaan… als we zwanger zouden zijn kan ik die huwelijken niet shooten. Maar om nou 4 maanden te wachten… is echt lang als je een baby wilt…
Dus ook hier dilemma’s. Ik zou zeggen, laat de datum lekker staan en plan voorlopig even niks bij. Dus pas over 2 maandjes ofzo bij plannen. Dan weet je meer met een eventuele zwangerschap. En dan ben je nog op tijd om alles te regelen
Ja, ik denk ook dat we januari even afwachten.
Hopelijk ben ik dan nog op tijd om de rest te regelen.
De locatiehouder ligt op een getekende offerte te wachten, maar ik heb uitgelegd dat we de datum misschien willen vervroegen en ook waarom en toen was het geen probleem. Maar als iemand die datum ook wil, moeten we alsnog direct beslissen. En de mogelijke eerdere data raken natuurlijk ook vol. Het blijft een dilemma en achteraf misschien wel voor niks.
Zoals het er nu voorstaat wachten we de volgende ongi af en laten we het dan een maandje op z’n beloop en gaan we daarna weer gericht klussen.
Nou, denk dat we de planning maar weer aanpassen.
Als het deze ronde raak mocht zijn, moeten we de bruiloft wel verzetten.
Mocht het niet zo zijn, dan moeten we op dat moment beslissen of we twee rondes gaan wachten of dat we een andere datum prikken.
Maar ik heb al gezien dat dat ook best lastig gaat worden.
De vk gaf aan dat je naar haar gevoel een bruiloft zou kunnen plannen tot max. 30 weken.
Dan zouden we inderdaad nu 3 rondes in de wacht moeten :think:
Ik ben ook zwanger, en ga zoals het nu lijkt trouwen met 34 weken! Dus alle tips zijn welkom (ook voor jurk uitzoeken!)
@Cariska wrote:
Ik ben ook zwanger, en ga zoals het nu lijkt trouwen met 34 weken! Dus alle tips zijn welkom (ook voor jurk uitzoeken!)
:dance:
Hier ook met die termijn getrouwd, maar ik had geen jurk… dus aan mij heb je niks :lol:
Wel 1 tip: zorg voor een 2e stel schoenen!
Hoe hebben jullie het gevierd? Wat had je dan aan??
een vriendin van mij was rond 36 weken toen ze trouwde. Zij had een trouwjurk aan, weliswaar een 2e handse, maar dat zag je er niet aan af en het stond erg mooi. Tegenwoordig maken ze erg mooie jurken speciaal voor zwangeren. Meestal beginnen rond okt/nov de bruidsmodeshows voor de nieuwe collectie. Toen ik zelf dat soort shows bezocht, zat er ook altijd wel een positiejurk bij. Dus misschien leuk om daar gewoon eens naar te gaan kijken. En een 2e hands jurk kan ook prima, als je die meeneemt naar een bruidsmodewinkel kunnen ze die volgend jaar vast aan jouw maat aanpassen.
Mijn vriend en ik gaan 20 Juni 2012 trouwen en zijn bezig voor ons eerste kindje samen. Ik ga dus ook nog niet opzoek naar een jurk, we zien wel of ik voor die tijd zwanger ben en dan ga ik opzoek naar een prachtjurk.
Ben klaar met oriënteren en heb hier nog een tiental bruidstijdschriften liggen. Leuk om ideeën op te doen.
Onder andere tijdschrift “Bruid en bruidegom” en Trouwen en “Wit wedding”
Hoef er niets voor te hebben alleen de verzendkosten pakketpost.
Succes met de voorbereidingen! Wij zijn er klaar voor:-)
Ha meid ,
Wat leuk dat je gaat trouwen !!! gefeliciteerd .
En wat onwijs rot van de miskraam
Ik kan je alleen mijn eigen mening en bevinding met je delen
Ik ben getrouwd toen ik zwanger was van mijn oudste toen was ik 28 weken vond het heerlijk dus ik zeg gewoon doen wat je het beste lijkt
succes met de beslissing.
puck je banner!!! :inlove: :inlove: