zwanger raken van sex in het water??

Misschien beetje een domme vraag :oops:

Maar kun je dus zwanger raken als je sex in het water hebt gehad??

Ik had het er pas met een vriendin over, die dacht dus van niet en ik dacht dus van wel.

Nu was ik benieuwd wat jullie dachten.

naar mijn idee wel. Tenminste, als de man gewoon is klaargekomen terwijl de penis in de vagina zat op moment van klaarkomen.

Hoi

Ook als je “de daad” doet in het water kan het. Een vriendin van mij werd zwanger na een wilde nacht in het bubbelbad… wel met een daadwerkelijke penetratie dan… zonder deze actie kan het echt niet. Dus vrijzwemmend zaad in een bak met water kan er niet zomaar invliegen… toch?

ik vraag me ook eignelijk af waarom het niet zou kunnen??? :think:

Als hij in je klaarkomt kan het wel.

Met losdrijvende zaad kan dat niet.

Thanks voor jullie reactie’s.

Ik dacht dat dus ook al, die vriendin dus van niet. Ze had een avontuurtje gehad in het zwembad en die jongen is klaar gekomen in haar. Maar ze gaf aan, dat het water het er wel uit had gespoeld.

Ik was overigens wel van mening dat de kans kleiner is, omdat er na mijn idee ook wel veel zaad uit de vagina gespoeld word zoals zei aangaf of is dit ook niet zo :think:

Tsja… misschien een beetje… maar een goede zwemmer komt een heel eind :wink:

Nou ik denk ook gewoon van wel :lol: Moet er een beetje om lachen want ik heb nog niet meegemaakt dat als ik aan het zwemmen was er water in mij liep en er ook weer uit loopt dus de beredenering schoonspoelen klopt denk ik dan ook niet :lol: Zodra de man is klaargekomen kunnen de zwemmers waarschijnlijk een heel eind komen :slight_smile:

tuurlijk kan dat!

zodra de man klargekomen is en uit de vagina gaat, sluit de ingang zich waardoor er echt geen water bij komt…

ze is er niet zwanger van geraakt?

Haha nou ben erg benieuwd hoe dit verhaal afloopt.

@sweatest7 wrote:

tuurlijk kan dat!

zodra de man klargekomen is en uit de vagina gaat, sluit de ingang zich waardoor er echt geen water bij komt…

ze is er niet zwanger van geraakt?

Dat weet ze dus nog niet :shifty:

Ik denk dat het wel kan.

Het zaad wordt met zoveel km per uur naar boven geschoten, zo je baarmoeder in. Zwemwater komt daar niet.

krijgt visioenen van raketzaad wat naar boven schiet :lol:

Denk dat je net zo goed zwanger kan worden in het zwembad, want als je thuis sex hebt loopt er ook een gedeelte weer uit :silenced:

ieuwwwww, ziet zo’n vies zwevend spermawolkje voor zich in het bubbelbad. Hopen dat het geen openbaar zwembad was

:lol: :lol: :lol:

het kan wel hoor :smiley: vrienden van ons hebben hun kleine spruit verwekt in het bubbelbad :stuck_out_tongue:

@Petatje wrote:

het kan wel hoor :smiley: vrienden van ons hebben hun kleine spruit verwekt in het bubbelbad :stuck_out_tongue:

Wel een romantisch idee hoor :inlove: .

Wat knap dat ze dat precies weten!! (en nu hopen dat ze niet dachten dat het niet zou kunnen :mrgreen: )