Zwanger of niet

Hoi dames,

Ik zit in een lastige situatie.

Ik ben de afgelopen weken aardig vaak de pil vergeten (erg slordig dus) en ben sinds vorige week vrijdag gestopt met de pil. Die zondag daarna kreeg ik een lichte bloeding van 3 dagen die licht roze/waterig was. De bloeding is daarna opgehouden maar heb nog steeds last van een borrelende maag, pijn in onderug, opkomende boertjes en extreme vermoeidheid. Heb al 3 testen gedaan maar die zijn negatief.

Wat denken jullie??:grimacing:

Ik zit dus ook met de prangende vraag of ik zwanger ben. Niet door vergeet pil maar doordat ik op die dag sex heb gehad toen ik vruchtbaar was het is zeeer welkom maar ik heb dus ook beetje rommelige darmen plopje en lage rugpijn. Kan pas over 4 dagen testen op z’n vroegste.

Weet je wanneer je menstruatie evt moet beginnen?

Mijn eisprong was 19 augustus en die heb ik ook duidelijk gevoeld. Dus aankomende dinsdag ongeveer zou ik ongesteld moeten worden😬 en heb nog steeds dezelfde klachten. (Ook enorm veel last van obstipatie)… ook spannend voor jou! Laat je me het weten?

En je hebt die testen gekocht die je 6 dagen van te voren kan doen zeker?
Gek is dat dan he dat je negatief test als je zoveel zwangerschap symptomen hebt! Heb je die testen net gedaan?
Zou als je die klachten houd nog een keer testen binnenkort.
Het is spannend ik blijf anders met gevoel rondlopen zou ik wel of niet zwanger zijn en wil 't dan gewoon weten. En dat gevoel heb jij ook natuurlijk!! Ik laat je weten jij mij ook hé of je nog keer hebt getest

Nou ik heb dus al zoveel geld uitgegeven aan die testen dat ik er nog maar even mee wacht anders stel ik mezelf denk ik alleen maar teleur :rofl: ik kijk het even aan tot volgende week woensdag denk ik en dan ga ik maar weer testen :grinning:

Ik begrijp 't helemaal en je wilt er niet te veel aan denken maar toch blijf je er aan denken he!! Ik heb nu met ook wat ik eet dat ik dan denk dat ga ik niet eten want stel dat ik zwanger ben mag ik dat niet.

Hoop echt dat je snel duidelijk heid hebt.
Want als je zwanger bent is dat jullie eerste kindje?

Ja dat klopt! Soms denk ik dat ik mezelf gewoon helemaal gek maak en daardoor van alles ga voelen… al zou ik zwanger zijn wordt dit ons eerste kindje inderdaad! Van jullie ook?

Ik heb dat dus ook een keer gehad dat ik dingen voelde en misselijk was maar ik bleek helemaal niet zwanger.
Spannend voor jullie zeg de eerste!!

Nee voor ons zou het dan het 3e kindje zijn we hebben een meisje van 8 jaar en een jongen van 6 jaar maar door gezondheid problemen en burnout is het bij ons er nooit meer van gekomen en nu is het nog niet top maar al zou het zo zijn nu dan kan ik daarna weer alles aan m’n gezondheid gaan doen en medicijn en gaan slikken.

Ik ben beniewd dinsdag voor jullie!!! Duurt zo lang he voordat je kan testen, zeker als je 't eigenlijk gelijk wilt weten dan duurt 't gewoon super lang. Nogmaals ik hoop 't echt voor jullie.

Ik hoop dat het jullie is gegund, een derde kindje!! Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden… :disappointed: erg teleurstellend als je zo erg dacht dat het raak was. Maar, op naar de volgende ronde :slight_smile: ik duim voor jou!!! Heb je al getest?

1 like

Dank je wel :hugs:
Ach wat een teleurstelling je stelt je er al eigenlijk op in he in je achterhoofd. Echt heel 3eg teleurstellend voor jullie!!! Ik hoop dat je snel zwanger zal zijn!!

Nee ik heb nog niet getest ik ga morgen testen als ik 't red met de drukte van de kinderen,onze dochter vraagt bij alles waarom ik dat doe en dan moet ik niet hebben😉
Maar 't ken best dat morgen nog te vroeg is hoor want ik word eigenlijk rond zaterdag ongesteld maar ken ook dag later zijn en dan is het morgen nog te vroeg natuurlijk want ik kan 't 6 dagen van te voren doen. Ik wil er niet te veel over inwijden want ik vind voor jou en je man al rot genoeg!!!

Hee, ik heb net getest en het was negatief dus of het is te vroeg getest of ik moet 't zelfde als jou wachten op de volgende keer. Heel veel succes en sterkte met wachten!

Hoi Manoukk,

Vandaag weer een test gedaan want is niet zeker weet of ik zwanger ben of niet dan blijft menstruatie ook uit dus ik moet ook nog wachten net als jij heel veel sterkte weer met wachten!! Gr Maria

Hoi Maria,
Wat rot hè dat wachten… ik ben er alweer overheen hoor, is ook een hele kleine kans om gelijk de eerste ronde zwanger te worden!! Ik duim voor jullie en gun het jullie echt!!

Hey Maria! Hier nog even een update. Ben vanaf afgelopen vrijdag tot gisteren ongesteld geweest 4 dagen dus (denk ik) sinds vanmorgen ineens onzettend veel steken in mijn onderbuik en voornamelijk links. Zo erg dat ik bijna niet op kan staan. Morgen maar even de HA bellen ben toch wel wat ongerust en geen idee wat het kan zijn… :frowning: hoe is het met jou? X

Heel veel succes en sterkte met wachten!

Hoii!! Hoe is het momenteel met je? Ik hoop voor jullie dat je zwanger bent. Ik ben op dit moment 5 weken zwanger :smiley: had het nooit verwacht dat het zo snel ging