Ik zit met een probleem
Ik neem de pil al 2jaar…
Vergeet ze weinig tot nooit,
Heb een vriend en heb seks met hem
Ik heb vorige maand voor de 1ste x mijn pil doorgenomen
En ik moest vorige vrijdagavond mijn maandstonden krijgen maar heb ze niet gekregen, het is nu al dinsdagavond en moet morgenavond terug beginnen met mijn pil…
Zwangerschapstest gedaan en is negatief,
Maar nog steeds geen maandstonden
Weet iemand wat ik moet doen?
Stoppen met mijn pil ingeval dat ik toch zwanger zou zijn
aangezien ik mijn maandstonden niet krijg of ze gewoon nemen
en afwachten tot volgende maand of ik ze krijg?
x
Als je de pil doorslikt, kan dat je cyclus ontregelen.
Als je al overtijd bent, want je bent als je vrijdag ongesteld had moeten worden, dan kun je een zwangerschapstest doen. En als die negatief is, dan kun je er wel vanuit gaan dat dat klopt. Als je twijfelt misschien nog eens een test doen of overleggen met je huisarts?
Ik neem aan dat je bedoelt dat je vorige maand hebt doorgeslikt en nu weer in een stopweek zit? Als je geen pillen bent vergeten, niet hebt overgegeven na inname en geen diarree of antibiotica hebt gehad, dan is de pil gewoon veilig. Misschien dat je lichaam wat later reageert dan anders, doordat je hormonen een beetje in de war zijn. Als je zwanger zou zijn, dan was de test nu wel positief geweest. Ik zou gewoon weer beginnen met de pil en afwachten hoe het na de volgende stopweek gaat.
@Jippie wrote:
Ik neem aan dat je bedoelt dat je vorige maand hebt doorgeslikt en nu weer in een stopweek zit? Als je geen pillen bent vergeten, niet hebt overgegeven na inname en geen diarree of antibiotica hebt gehad, dan is de pil gewoon veilig. Misschien dat je lichaam wat later reageert dan anders, doordat je hormonen een beetje in de war zijn. Als je zwanger zou zijn, dan was de test nu wel positief geweest. Ik zou gewoon weer beginnen met de pil en afwachten hoe het na de volgende stopweek gaat.
Ja dat is wat ik bedoelde,
Ik moest voor onderzoek vorige week een drank opdrinken dat alles uit mijn darmen was… daarmee wss ook mijn pil…
Dus zou het kunnen dat de test fout was of kan ik gerust zijn en morgen
gewoon mijn pil nemen?
Als je vorige week (laatste dagen voor de stopweek?) dat onderzoek had en daarvoor wel alle pillen hebt geslikt, dan is de kans op een zwangerschap heel erg klein. Ik zou gewoon weer met de pil beginnen. Ik denk dat het allemaal wat ontregeld is, doordat je de pil doorgeslikt hebt.
@Jippie wrote:
Als je vorige week (laatste dagen voor de stopweek?) dat onderzoek had en daarvoor wel alle pillen hebt geslikt, dan is de kans op een zwangerschap heel erg klein. Ik zou gewoon weer met de pil beginnen. Ik denk dat het allemaal wat ontregeld is, doordat je de pil doorgeslikt hebt.
Ok! bedankt
Kben een beetje gerust gesteld nu!