zwanger of niet?

Hallo…



Even voorstellen ik ben … (indie)

Ik ben nieuw op het forum en wil heel graag mijn verhaal kwijt…



Januari 2007 waren mijn vriend en ik 2 maand bij elkaar…tot ik plots zwanger was…door allerlei omstandigheden (heavy omstandigheden) hebben we samen het besluit genomen de zwangerschap te laten onderbreken… :frowning: Het is een moeilijk besluit geweest, maar op dat moment wel de beste…



Nu 2 jaar verder…

De abortus heeft me aldoor elke dag nog bezig gehouden…

Nu zijn we 2 maanden bezig voor een nieuwe poging…(als ik het zo mag benoemen :oops: ) we zijn er beide ONTZETTEND klaar voor…



Vorige maand maarliefst 12 testen gedaan…pfff reken maar uit…

Bloedtest gedaan bij de huisarts omdat ik 2 weken over tijd was…maar na s’morgens de bloedtest te hebben gedaan werdt ik savonds ongesteld :frowning:



Nu de tweede maand…wederom 4 dagen over tijd met al twee weken het gevoel dat de mentruatie doorbreekt, duizelig, moe, pijnlijke borsten, chagerijnig, geen zin aan intimiteit-sex…

kan ik nu testen? krijg ik wederom een teleurstelling?



Waar komen de kwaaltjes vandaan…pff is het de wil? is het de onzekerheid of zou ik zwanger kunnen zijn…de abortus stelt me ongerust…zou er iets zijn beschadigd? waardoor het helemaal niet meer kan?



groetjes een onzekere ik

ja het enige wat je antwoord kan geven of je zwanger of niet bent is toch echt een test!!.. heel veel succes :smiley:

het enige wat ik je aan kan raden is gewoon een test doen :thumbup:

ok…we gaan morgen dan maar wederom proberen te testen…pfff…kriebels… :lol:

heb je getest vanmorgen? :pray:

ben ook zeer benieuwd :pray:

Ik zal het binnen nu en 2 uurtjes bekend gaan maken…pff errug zenuwachtig…



Na mijn werk ga ik direkt testen!!!



Lief dat jullie meeleven…



Groetjes Indie

@indie wrote:

Ik zal het binnen nu en 2 uurtjes bekend gaan maken…pff errug zenuwachtig…



Na mijn werk ga ik direkt testen!!!



Lief dat jullie meeleven…



Groetjes Indie


succes!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

spannend!! :thumbup:

en??? indie???

Je hoort ook vaak dat vrouwen schijnzwanger zijn, ze voelen zich zwanger omdat ze zo graag zwanger wíllen zijn, een test dus, want het zou zo maar eens kunnen.



Ik voelde alle kwaaltjes bij wijze van net na de bevruchting al :oops: Heb direct tegen mijn vriend gezegd: ik ben zwanger, het is zo ver en ja hoor, 1 poging en 2 weken later had ik een positieve test in handen :thumbup:

weet je al meer :pray:

Helaas… :frowning: de test geeft aan dat ik niet zwanger ben…



Heeft iemand ervaring met mensen die een zwangerschapsonderbreking hebben ondergaan? Daarna moeite hebben werderom zwanger te raken of nog erger helemaal niet meer zwanger zijn geworden??



T baart me nameljk een beetje zorgen…



En tja, misschien wil ik nu wel iets te graag… :frowning:

Sorry trouwens voor mijn late reactie…het internet lag eruit :?

Indie, balen.

Maar ik zou me na 2 maanden nog niet echt druk gaan maken hoor. Bijna niemand is zo snel zwanger.

En dat je het graag wil zullen veel meiden herkennen hier :hug:

jammer zeg maar maak je maar geen zorgen hoor 2 maanden bezig is echt nog te kort het kan nog altijd succes :-*