halloo
IK ben een meid van 26 jaar en ik wil net zoals iedereen hier heel graag een kindje.
Ik heb al een dochtertje van 6 jaar.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de vragen die ik heb.
Ik moet volgende week pas ong worden, maar ik heb nu al last van lichte buikpijn, borrels, heel vaak plassen, vermoeidheid en witte afscheiding.
Pukkels wat ik anders nooit heb.
Stemmingswisselingen en een wat gespannen gevoel in borsten.
Dit is moeilijk te voelen omdat ik silconen heb.
Kan dit beteken dat ik een vroeg stadium zit van een zwangerschap.
Herkent iemand deze symptomen die zwanger is…
groetjes
natuurlijk zou het kunnen…
weekje afwachten en testen meid dan weet je het zeker, succes!!!
Thanks!!
Jaa het zou kunnen, wat kan een week dan lang duren!!
Nog even in spanning blijven wachten dus
@denin wrote:
halloo
IK ben een meid van 26 jaar en ik wil net zoals iedereen hier heel graag een kindje.
Ik moet volgende week pas ong worden, maar ik heb nu al last van lichte buikpijn, borrels, heel vaak plassen, vermoeidheid en witte afscheiding.
groetjes
Een zwangerschap geeft zelden zó vroeg symptomen en alles kan ook op pms lijken, dat is het vervelende.
Geduld en afwachten maar (net als ik)
@denin wrote:
halloo
groetjes
ik had wel gelijk die pukkels die ik anders nooit heb, maar voor de rest herken ik niks hoor.
alleen wat bij mij heel duidelijk dus op een zwangerschap wees waar bijna niemand op let, is dat ik bij het opstaan uit zit of ligpositie bandenpijn had.
wist ik ook niet, maar had het gelezen op de internetsite van een vkpraktijk hier in de buurt.
en ben daar eesn een keertje op gaan letten, en meteen ja hoor!! ik had er last van.
dus toen gingen mijn klokken en bellen toeters rinkelen … !! haha
mss ben ik wel zwanger … ??? !!! en een paar dagen later een positieve test in handen na 20 maanden oefenen in inmiddels in mmm.
dus ik zou zeggen ff wachten nog meid, en houd jezelf in de gaten en anders gelijk testen als je overtijd.
ik help het je hopen, want er is niks mooiers dan dat je dat 2de streepje op je zwangerschapstest ziet verschijnen!!!
xx
Wendy