zwanger of niet? kan iemand mij helpen please?

hoi ik heb ff een vraagje

ik ben toen 11 mei ongesteld geworden en dat duurde tot 16 mei, ik heb toen 23 mei sex gehad met me vriend meerdere malen!

en mijn eiersprong was op de 25ste?

dat is nu een week geleden? kan je dan al een beetje weten of je zwanger bent of niet?

ik heb wel opgezette tepels en raken geiriteerd als je eraan komt?

ik heb toen even voor de gein een online zwangerschapstest gedaan en heb alleen de datums ingevuld voor de rest geen symtonen en die gaf 60 procent positief aan, nou weet ik dat ik daar niet op moet geloven maar het zet je wel aan het denken.

ook zei de test dat ik dan 3 weken zwanger ben, maar dat lijkt me stug als het een week geleden is dat ik seks gehad heb, ik heb verders al iets van 2 tot 3 maanden de pil niet meer geslikt

wie o wie kan mij helpen

bedankt

ALS je zwanger bent ben je idd 3 weken zwanger omdat ze rekenen vanaf je laatste menstruatie niet vanaf je klus moment

ik zou nog even afwachten en over een weekje een test doen

dan weet je het toch het zekerst omdat er nu niets over te zeggen valt

zwangerschapskwaaltjes zijn vaak ook ongesteldheidskwaaltjes

@hollowglade wrote:

ALS je zwanger bent ben je idd 3 weken zwanger omdat ze rekenen vanaf je laatste menstruatie niet vanaf je klus moment

ik zou nog even afwachten en over een weekje een test doen

dan weet je het toch het zekerst omdat er nu niets over te zeggen valt

zwangerschapskwaaltjes zijn vaak ook ongesteldheidskwaaltjes

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Laat je nog wel even weten hoe het afloopt???

Hoop dat je volgende week een mooie positieve test in handen hebt.

ik ga het zeker volgende week even testen

ik hou jullie op de hoogte!!

ik hoop het echt van harte dat de test postitief is:D

dank jullie wel!!

die testen op internet zijn niet betrouwbaar want dan was ik allang zwanger geweest en had al een kindje gehad want als ik hem invul heb ik het ook altijd in de 70% doe het voor de gein wel eens haha die moet je echt niet vertrouwen

je kan nu nog niet kwaaltjes voelen lijkt mij als je pas 5 dagen terug je eisprong hebt gehad want het is nog niet ingenesteld of het is inmiddels bezig met innestelen

kwaaltjes lijken heel erg op zwangerschapskwaaltjes

hoop dat je binnnekort een positieve test in je handen zal krijgen maar je zal nog even geduld moeten hebben meis :-*

Hopelijk test je over een week positief :pray:

hoe is het nu met je??