Zwanger, net nieuw hier, en ik kom uit Haarlem

Eigenlijk heb ik zo al bijna alles verteld :smiley: Nee maar goed, ik ben Lesley, 25 jaar oud en kom uit Haarlem. Hiervoor heb ik twee miskramen gehad, en ben in totaal 3 keer zwanger geweest binnen 1 jaar. Gelukkig dat voor mij 3 maal is scheepsrecht wel telt :). Momenteel ben ik alweer 31 weken zwanger, want ik ben op 12 maart uitgerekend!! Hopelijk kom ik hier nog meer leuke mensen tegen om onze ervaringen te delen.

Groetjes,

Lesley

Hoi Lesley,

Wat fijn voor je dat het nu goed gaat met jou en je zwangerschap. Welkom hier en veel forum-plezier! :smiley:

Hoi Lesley,

Ook hier ff een welkom en wat heerlijk dat je na 2 keer mis toch heerlijk nu 31 weken zwanger bent :dance: Ik heb zelf 1 ma gehad in 1998 en nu ben ik mama van een heerlijk ventje dat alweer ruim 10 maanden is :inlove: Ik “zie” je nog wel in het andere topic hoop ik :wink:

hoi welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, op naar de laatste lootjes. Hopelijk heb je een goede bevalling.

Groetjes Yvette

welkom en gefeliciteerd

welkom en veel plezier

gefeliciteerd met je zwangerschap

Welkom en heel veel schrijf en leesplezier.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Fijn dat alles nu goed gaat, wat zal die eerste tijd spannend zijn geweest!

Veel plezier hier, en nog gefeliciteerd natuurlijk :inlove:

Lesley, welkom op het forum. Wat fijn dat je alweer 31 weken zwanger bent. Gaat snel he? Alhoewel je waarschijnlijk op een punt bent aangekomen dat het veels te langzaam gaat :think:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom lesley!

En van harte met je zwangerschap, fijn dat het deze keer allemaal zo goed gaat!!

Mocht je zin hebben om met mede-maart-mama’s te kletsen om de laatste loodjes te delen; je bent daar ook van harte welkom!!