Hey hallo iedereen
Ik heb een vraagje aan een ieder die dit leest en dit herkent…?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn 1ste IUI behandeling gehad en heb sinds gistermorgen menstruatieachtige krampen in mijn onderbuik en deze blijven aanhouden tot nu. Ook heb ik een droge mond en af en toe een rare smaak. Mijn sinasappelsap smaakte in ene naar gras haha :eh:
Verder heb ik een raar gevoel in mijn buik en lichaam. Mijn vraag dus, kan het zo zijn dat je al zo kort na je eisprong verschijnselen kan hebben die te maken hebben met een evt zwangerschap.? Ik heb al twee kids van 11 en 9 maar kan me niet veel meer van de zwangerschappen herinneren behalve dat ik kotsmisselijk was met 4 weken maar zo ver ben ik natuurlijk nog lang niet.
Alvast bedankt! :-*
Als je vrijdag de IUI hebt gehad, dan kun je nu eigenlijk nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. De innesteling is pas een week tot 10 dagen na de eisprong en pas dan zou het zwangerschapshormoon duidelijk gaan stijgen. De krampen kunnen nog door de inseminatie komen, of door de bewerkingsvloeistof die ze daar bij gebruiken en de eisprong zelf. Heb je ook Pregnyl gehad om de eisprong op te wekken? Dit is puur zwangerschapshormoon, dus daar zou je ook zwangerschapskwaaltjes door kunnen krijgen.
Succes!
Bedankt voor je reactie…
Nee, ik heb geen pregnyl gehad omdat mijn eitje van zichzelf een dag eerder sprong dan gedacht… :lol:
Maar ik heb ook veel meer last van afscheiding in ene (vies praatje :shifty: ) :mrgreen:
Ik wacht het natuurlijk wel geduldig af, maar ik vond het zo raar.
Grtz