Zwanger na gebruik Nuvaring

Zijn er hier meiden die de Nuvaring gebruikt hebben en nu zwanger zijn of willen worden? Ben erg benieuwd naar ervaringen! Hoe lang het bijv duurde voordat je zwanger werd enzo.

Hoi!

Ik had ook Nuvaring en ik ben vorig jaar ong. half september gestopt en ik was half oktober al zwanger. Maar het verschilt natuurlijk bij iedereen hoe snel je zwanger bent…

Hoi ,

Ik heb een jaar de NUVAring gebruikt.

En sinds Januari 2006 ben ik ermee gestopt

me vriend en ik zijn al 10 maanden bezig

om zwanger te worden.

Heb een onregelmatige menstruatie dus ben nu

bezig om pillen te slikken die de menstruatie

opwekken.

:-* --Angel-

wat is een Nuvaring ? :oops:

De NUVARING is een soort rubber ringetje

die je vaginaal moet inbrengen.Die hou je 3 weken in

en dan een week rust en dan weer 3 weken in

etc etc etc .

Het is Hetzelfde als de pil alleen je hoeft het niet elke dag

te slikken maar gewoon 1 keer vaginaal inbrengen en dan 3 weken inhouden enzo :wink:

:shifty: oh oke !!! ha ha ha wist ik niet… weer wat geleerd !

Dacht dat het iets was waarmee je sneller zwanger kon worden of zo… Een of andere goedje :oops: :shifty:

:lol: Hahaha was het maar een foefje om eerder

zwanger te raken :stuck_out_tongue: .

Ik was na 6 maanden zwanger.

Mijn vruchtbare dag viel steeds op een dag dat ik cursus had gehad en dus echt een hele lange dag had gehad. Verder was ik mede daardoor best gestressed. uiteindelijk ben ik zwanger geworden op de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was. Dus misschien was ik als ik die cursus niet had gehad en minder gestressed was geweest eerder zwanger geweest. Ik weet het niet, heb nu iig en geweldig kindje :mrgreen:

ik heb de nuva ongeveer een half jaar gebruikt, ben na het stoppen in de 3e ronde zwanger geraakt

kan je nog geen antwoord geven ben pas in ronde 1, maar hoop daar snel verrandering in te brengen,

suc6 meid