zwanger maar zooo ongerust!

Hoi allemaal,



Ik ben lina en ben al enkele keren hier op het forum geweest.

Nu ben ik na 2 jaar proberen zwanger geworden via IVF. het was van de eerste keer gelukt. Superblij natuurlijk. Ik ben nu bijna 6weken zwanger. Maar ik heb gisteren en vandaag buikpijn. Geen steken of krampen, maar een constant pijngevoel juist boven mijn liezen en soms ook de rest van mijn buik. ik heb net het gevoel alsof alles ontstoken is.

Ik heb wel geen bloedverlies!

Weet iemand raad??? Ben zo blij maar toch vrees ik het ergste…



Help mij!!

Hallo Lina, welkom terug ,zeker met dit fijne nieuws, gefeliciteerd!!



De pijn die je voelt kunnen je banden al wel iets zijn hoor die wat oprekken, sommige zwangeren hebben ook een gevoel alsof ze ongesteld zijn,



echt advies kan ik je gevenen vanaf een afstand niet zeggen of het goed gaat of niet, mocht je je echt zortgen maken kun je altijd morgen even de ha bellen of de vk!



Als je wat bloedverlieshebt, krampen of hoofdpijn zeker doen,maar het hoeft niet altijd wat te zijnm,



succes en sterkte en heel veel succes met je zwangerschap!



Bianca

Hallo Lina,



Allereerst: van harte gefeliciteerd!!



Ook ik ben zwanger geraakt via de IVF (de 3e poging) en had in het begin ook steeds het gevoel dat ik ongi ging worden. Meid, je blijft de hele zwangerschap iets voelen hoor, dus je blijft je altijd ‘zorgen’ maken!

Probeer zoveel mogelijk te genieten van je zwangerschap!



Liefs,

Moon

Ik hoop dat je gelijk hebt; Hoe meer dat je er aan denkt hoe meer je voelt natuurlijk. Ik ga morgen toch maar eens naar mijn gyn bellen!!

Ik houd jullie op de hoogte.

Bedankt voor jullie reactie!

Succes!!!

Lina, ik heb dat ook gehad. Het lijkt op ongigevoel. Maar dat komt omdat je baarmoeder aan het groeien is. Dit kan het gevoel geven van een ongi.



:-*

Debbie

Ik ben zelf na twee jaar proberen ook voor de eerste keer zwanger, zes weken ondertussen, net als jij en ik heb ook datzelfde gevoel in mijn buik, precies of je moet ongi worden. Nou ik heb die vraag hier ook gesteld en naar de vk gebeld en dat is heel normaal, die pijn is het groeien van de baarmoeder, dus wees niet te ongerust. Ik heb dit gevoel ondertussen al een tweetal weken, en ik ga nu mijn zevende week in.

Groetjes Sanneke, en proficiat met je zwangerschap !

Doet deugd he, na zo een lange tijd proberen,…

Probeer van er voldoende van te genieten !!

Hoi Sanne,



ben zo blij dat er iemand is die praktisch hetzelfde meemaakt als mij. Wij zijn echt bijna tegelijkertijd; Ik weet het van 18/1/06. Ik moet 8 febr voor een eerste echo. ik hoop dat de volgende twee weken snel zullen gaan. Ik heb ook nog steeds dat knagende drukkende gevoel in mijn buik. vooral aan de zijkant. Als je zo lang moet wachten eer dat het lukt, ben je zo bang dat het misloopt hé! Heb je al andere zwangerschapstekens?Bij mij zijn mijn borsten al een beetje zwaarder en ik moet vaak plassen.



Hopelijk op een goede afloop voor ons beiden!!! ( en anderen ook natuurlijk)

groetjes

Lina