zwanger,maar test negatief kan dat?

hallo allemaal…

ik heb een vraagje…zou je zwanger kunnen zijn en de test zegt van niet?

ruim een week terug ongesteld geweest niet veel,en daarna beetje Bruin(sorry)voor dat ik ongi werd getest negatoef,nu week later toch nog maar is,want ik heb continu,lage pijn in mijn rug,witte afscheiding,zeurderige buikpijn,steekjes…hoofdpijn.erg vreemd,zo voelde ik me alleen als ik zwanger was…

ja ik ben in 2004 zwanger geweest mk met 6 wkn,2006 zwanger een een mooie dochter,2008 in mrt miskraam 6 wkn,oktober een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,waarbij 1 eileider verwijderd is…

maar ik heb ook wat vollere borsten…raar he?

ik wou het even kwijt groetjes allemaal en sterkte met zwanger worden…

Even naar de huisarts voor de zekerheid? Misschien even een doorverwijzing naar een gynaecoloog? Niets is zo erg als onzekerheid!!

Succes, houd ons op de hoogte!

Liefs,

MamaCo

hoi mamaco

bedankt,ja ik denk dat ik even tot maandag wacht en dan toch maar is ga bellen…

voor dat ik ongesteld werd had ik al zoiets van,jeetje moe,en zo,dus test,maar hij is echt zo negatief als wat…

maar misschien maak ik minder hcg aan door 1 eileider,ja ik evrzin ook maar wat haha…

ik hou jullie op de hoogte

en gefeliciteerd met je zwangerschap spannend altijd were he?

Nou sterkte meid!!

Zelf weet ik het nog niet zo… voel niks…

Maar eens afwachten wat de gynaecoloog zegt!

hoor wel dat sommige mensen echt heel laat positief testen… dus lijkt me wel te kunnen… maar wat heb je aan misschien he? zou er een bloedtestje tegen aan laten gooien in jouw geval, dat gaat een stuk minder vaak mis.

succes, we duimen voor je!

hoi ik ga vanmiddag even naar de dokter even kijken,ik mocht gelukkig meteen komen,ook vw me bbz afgelopen oktober…

jullie horen me vanmiddag…

test vanmorgen zei negatief…dus ga er van uit dat er niks zit,maar wil wel weten waar de zeurpijn en rug pijn vandaan komen… :frowning:

helaas nog weinig nieuws :frowning:

er zijn uitstrijkjes gemaakt,en volgende week!!!donderdag pas de uitslag…

maar de dokter zei voor der rest niet veel,en dacht niet dat ik zwanger was, :o maar dat verwachte ik wel!!

dus nou maar is ff kijken waar die pijn vandaan komt,dat zwangerschapsgevoel,belachelijk he,maar ja we doen der niks aan