Zwanger maar ik voel me niet zwanger

Hallo,



Ik ben voor de vierde keer zwanger, ervaren zou je zeggen maar ik voel deze keer bijna niets. Geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten meer ( zoals in het begin) en verder alleen een klein beetje moe. Bij de vorige drie had ik vreselijk veel kwaaltjes. Dus nu heb ik schrik dat ergeen levend vruchtje in mijn buik zit :cry: ik ben nu 7 weken



Ik mag 28 juni voor een echo maar heb zo’n schrik. Het is nog zooo lang.

Sorry wou het even kwijt.

Er is eigenlijk niet zoveel van te zeggen. De hoeveelheid kwaaltjes kan per zwangerschap verschillen. Amper symptomen wil niet zeggen dat het fout zit. En heel veel kwaaltjes wil niet zeggen dat het goed zit. Je kunt er eigenlijk niks mee. Het is afwachten tot de echo en hopen dat het goed zit. Succes!

Herkenbaar die onzekerheid

Ik had bij tygo ook helemaaaaal geen kwaaltjes… Het is dat ik positieve test had maar andere bevestiging had ik niet… Bij Ranomi had ik vage grieperige verschijnselen en beetje misselijk

Heb intussen nog eens naar de gyne gebeld en hij had vanavond nog een gaatje. Mag om 20.15u gaan. Ben benieuwd

Bij me eerste zwangerschap had ik vanaf 4 wk last van kwaaltjes. Bij de 2de pas vanaf 9 wk… De kwaaltjes hoeft niet hetzelfde te zijn met hetgeen als je vorige zw.schappen.

Ben intussen terug van de gyneacoloog en hij kon een hartje zien kloppen dus helemaal gerust gesteld nu, het genieten kan beginnen :inlove:

:dance:

Yes! :dance:

Wat fijn! En nu maar hopen dat die kwaaltjes lekker wegblijven :wink:

@Lune wrote:

Wat fijn! En nu maar hopen dat die kwaaltjes lekker wegblijven :wink:




Idd! :wink:

Ik kan ineens niet meer in je andere topic ( :think:)

Was benieuwd hoe het vandaag met je gegaan is

Hoi meiden,



Niet zo goed nieuws te melden. De gyne zag het hartje niet meer kloppen en het vruchtje is amper gegroeid. Dit loopt dus negatief af. :cry:



Nu afwachten of het mk spontazn komt of niet, ik kan ook voor een curretage gaan als het me te lang duurt. Ben er nog niet uit wat ik ga doen. Heb vooral schrik voor de pijn en het bloedverlies :?



Als er dames zijn die me willen pb’en over hun mk, graag want wil deze topic niet bezoedelen met ervaringen over mk’en.



Ik ben er even niet goed van, ga me een paar dagen terugtrekken. Mijn oergevoel had het dan blijkbaar toch juist.