Zwanger ?? kan iemand mij helpen,

hoi Allemaal,



ik ben Sabrina 23 jaar en ben nu momenteel 3 jaar samen met mijn vriend,

wij proberen nu al 1,5 jaar zwanger te raken iets langer zelfs al, maar tot op heden niet gelukt, heb wel in Februari een miskraam gehad bij 5 weken.



nu de eerste dag van mijn menstruatie was 5 Juli 2012, dus volgens de calculator de 19de mijn eisprong, wat de ovulatietest ook inderdaad bevestigde. op de 19de in de ochtend hebben wij geklust, ben daarna gewoon naar me werk gegaan alleen toen ik thuis kwam was in de avond kreeg ik in 1 keer last van felle steken in me linker zij en lies, misschien me eisprong dacht ik, dus toen nog maar ondanks de pijn die avond nog een keer geklust, maar dag erna had ik nog pijn in me linker lies en zij soms me onderrug, tot zondag waren ze wel hevig soms wat minder pijn dan de andere dagen, gisteren was het me onderbuik ook bij aanraking deed het pijn 'savonds weer wat minder, nu is het alleen nog met hoesten af en toe dat het pijn doet in me linker lies, bij opstaan en zitten doet het gelukkig nu geen pijn meer ondertussen ben ik nu op dag 20 van mijn cyclus. zou iemand mij kunnen helpen wat dit zou kunnen zijn, zouden dit tekenen kunnen zijn van een bevruchting of iets anders ik heb dit namelijk nooit meegemaakt en/of gevoeld, ook niet bij mee eerdere zwangerschap wat uitgelopen is op een miskraam, heb verder namelijk ook nergens last van geen misselijkheid ofzo, zou het graag op prijs stellen als iemand mij een duwtje in een bepaalde richting zou willen geven, verder wil ik iedereen hier succes wensen met het zwanger worden!



groetjes!

Voor een test is het te vroeg, dus ook voor zwangerschapskwaaltjes :wink:



Heb je niet per ongeluk een blaasontsteking opgelopen?

Idd nog te vroeg voor zwangerschapskwaaltjes denk ik, blaasontsteking zou kunnen maar het zijn ook niet echt klachten die wijzen op een zwangerschap volgens mij.



Ik weet niet of je vaker last hebt van je eisprong, dit kan namelijk wel op problemen duiden. Dat zou ik dan wel eens navragen bij de huisarts, waarschijnlijk word je dan doorverwezen naar de gynaecoloog.

bedankt voor de snelle reacties,



een blaasonsteking zou het denk niet kunnen zijn want voelt anders,

heb zitten rondneuzen op het internet en daar las ik ook wel over symptonen van eventuele bevruchting maar ja die hoop is er natuurlijk maar wil mij niet compleet gek maken, heb me wel voorgenomen om naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing naar de gynaecoloog als het deze maand niet gaat lukken.

Jouw klachten lijken me erg gerelateerd aan je eisprong. Het kan zomaar zijn dat je daar ineens veel ‘last’ van krijgt. Hier had ik de ene maand bijna nergens last van en de andere juist heel erg; steken, pijnlijke baarmoeder, pijn bij hoesten/niezen. Normaal gesproken zou je 14 dagen na je eisprong positief kunnen testen. (sommige gevoelige tests vanaf 10 dagen na de eisprong) Duim voor je!!