Sins een week of twee heb ik last van een aantal dingen…
Pijnlijke tepels. (sinds vandaag minder)
Witte vlekjes op de tepel.
Soms Raar gevoel in mijn navel…
Als ik heb gegeten, heb ik geen voldaan gevoel.
Af en toe gevoel van een lichte blaasontsteking.
en 7 dagen terug had ik wat lichte ongesteldheids buikpijn…
Mijn ongesteldheid is heel onregelmatig, dus ik weet niet precies wanneer ik nou ongesteld moet worden… maar ik weet dat ik tussen 28/30juli voor het laatst ongesteld was.
Ik heb al 3 testen achter de rug vorige week(NA mijn NOD), en dan 2 dagen ertussen… Allemaal negatief…
Sinds gister heb ik lichte bloeding… (heb voor de zekerheid een tampon in)
En vandaag ook weer… met bruine afscheiding vandaag.
Dit is geen normale ongesteldheid…
Ben nu al ongeveer anderhalve week overtijd :? …
OJA! vanochtend nog een test gedaan… ook negatief
Ik word gek van de gedachte dat ik misschien zwanger kan zijn…
Heeft iemand hier ervaring mee? Zal ik (wanneer mijn ongi wegblijft) naar de HA gaan? :o
Ik zou morgen gelijk de huisarts bellen als ik jou was. Die kan je beter helpen dan de mensen hier. Indien nodig kan de ha een bloedtest afnemen om te bepalen of je zwanger bent. Of je doorsturen naar de vk voor een echo.
Een huisarts doet meestal niet zo snel een bloedtest hoor :eh:
Op zich is het niet vreemd om een keer een rare cyclus te hebben. Soms kun je een cyclus overslaan, soms kun je alleen licht bloedverlies hebben, soms kun je tussentijds bloedverlies hebben, allemaal kan het niet veel kwaad mits het niet vaak voorkomt!
Gisteren en vandaag heb je wat last van bloedverlies, dus ik denk dat je een dezer dagen ongesteld zal worden.
Misschien heb je wel een blaasontsteking, heb je hierop al urine laten controleren? Dit kan ook je buikpijn verklaren.
Misschien heb je wel gelijk, en moet ik nu ongesteld worden… maar het voelt toch raar…
Ik slik de pil al een tijdje niet meer, maar we gebruiken wel een condoom, en soms ‘‘voor het zingen de kerk uit’’ om het zo maar even te zeggen (niet goed, weet ik)
Zo’n 3/4 weken terug is het condoom gescheurd… of gescheurd, het topje was er gewoon af :? en rara waar vond ik die terug :shock: …
Maar iig bedankt voor jullie raad… Ik denk dat ik nog 2 dagen wacht, de laatste test doe… en daarna toch even langs de HA ga om bloed te prikken.
Een blaasontsteking heb ik niet, ik weet hoe dit voelt heb het vaker gehad.
Als je 3 a 4 weken geleden onveilige seks hebt gehad, dan zou je nu inmiddels wel een positieve zwangerschapstest moeten hebben. Vanaf 10 tot 14 dagen na de bevruchting is deze te gebruiken.
Misschien een schimmelinfectie of andere reactie op het topje van het condoom?
Ik hoop dat je gewoon vandaag of morgen ongesteld ga worden.
ha heeft bloed laten prikken op van alles en nog wat (heb nog veel meer klachten) en wilde dus ook een bloedtest doen ivm eventuele zwangerschap maar dit wordt niet meer vermeldt op het bloedprik formulier hier :think: beetje vaag allemaal.
ha heeft bloed laten prikken op van alles en nog wat (heb nog veel meer klachten) en wilde dus ook een bloedtest doen ivm eventuele zwangerschap maar dit wordt niet meer vermeldt op het bloedprik formulier hier :think: beetje vaag allemaal.
Apart, het lijkt me toch dat dit bij twijfel nog wel wordt gedaan.
Karlyn, ik zou als ik jou was geen voor t zingen de kerk uitgaan meer doen. Je weet dat je hier wel zwanger van kan raken terwijl je dat niet wilt. Zelfs al raak je niet zwanger, dan zal dit je heel veel stress opleveren, zoals nu.
Is er trouwens een reden dat je de pil niet gebruikt? Misschien dat andere anticonceptie een optie is?
Als je nu niet zwanger bent, doe hierna dan alsjeblieft wel voorzichtig.