hoihoi
ik ben net bij de tandarts geweest met kiespijn. Eigenlijk zou ik dus een wortelkanaalbehandellimg moeten maar dat wil hij niet doen I.v.m. mijn zwangerschap. Er zit nu een laagje overheen en als het echt niet meer gaat wil hij hem eruit trekken. Hebben meer dit meegemaakt en hebben jullie toen we’ll een wortelkanaalbehandellimg gehad of ook niet. groetjes marlies
Ik dacht dat in het eerste en laatste trimester van je zwangerschap zoiets zoveel mogelijk vermeden wordt, maar evt. ingrepen het beste kunnen plaats vinden in het middelste trimester.
Maar denk dat jouw mening ook een rol speelt. Als jij er geen moeite mee hebt dat de kies getrokken wordt?
Hoewel trekken zonder verdoving me ook niet echt een pretje lijkt, en wanneer wil hij dat dan doen?
ben 7 jaar preventie (tandarts) assistente geweest… en deze onzin heb ik nog nooit gehoord…
Je kan een verdoving zonder extra adrenaline krijgen… en verder zie ik geen reden waarom hij het niet zou kunnen doen…!
Pijn en de stress ervan is veel erger dan de kanaalbehandeling die helemaal niets hoeft voor te stellen…
(IK… zou naar een ander gaan… als het ff kan…)
Net de gyn gebeld en die zegt ook gewoon dat het kan. Ik ga morgen dus bellen voor een afspraak.
Mijn tandarts komt uit duitsland misschien zijn daar de regels anders?
groetjes
marlies
Ik heb het toen niet gedaan… Vond het zelf geen fijne gedachten, en waarom niet uitstellen als je er geen last van hebt?
@marlies wrote:
hoihoi
ik ben net bij de tandarts geweest met kiespijn. Eigenlijk zou ik dus een wortelkanaalbehandellimg moeten maar dat wil hij niet doen I.v.m. mijn zwangerschap. Er zit nu een laagje overheen en als het echt niet meer gaat wil hij hem eruit trekken. Hebben meer dit meegemaakt en hebben jullie toen we’ll een wortelkanaalbehandellimg gehad of ook niet. groetjes marlies
Ik heb afgelopen maandag een wortelkanaalbehandeling gehad, compleet met verdoving … gevraagd aan de gyn en het kan geen kwaad.