zwanger en weer enge dromen

Mijn droom :

John is in het huis aan het klussen dus ik besluit om samen met Quinten een wandelingetje te maken.

Dus ik doe Quinten in de draagzak geef John een zoen en ga weg.

ik loop richting het park om daar even lekker te gaan wandelen.

Quinten is heel erg vrolijk en babbelt lekker de hele tijd.

Ik geniet er echt van en het is ook herlijk weer.

Opeens wordt het stil en wordt de draagzak wel heel erg zwaar, dus ik kijk naar Quinten en zie dat hij levenloos hangt, dus ik ren naar huis grijp de autosleutels uit het sleutel bakje en ik race met 150km/h naar het ziekenhuis.

ik krijg politie achter me aan die een stop teken geeft maar die negeer ik.

bij het ziekenhuis aan gekomen spoed ikme naar de bali en ik mag gelukkig meteen door.

Quinten wordt meteen onderzocht maar de artsen verklaren dat hij meteen al dood was.

dus ik begin te huilen, komt er oppeens een vrouw en 2 broeders naar me toe met een brancard.

de vrouw steld zich voor als Lieke de Vries van de Kinder bescherming .

De 2 mannen pakken me bij de armen en tillen me op de brandcar en maken me vast.

ik gil wart doen jullie wat is dit.

waarop de vrouw antwoord we halen je baby eruit bij jou gaan ze toch alleen maar dood.

ik riep als je deze baby eruit haald zal het zeker sterven ik ben nog maar 11 weken zwanger.

en de vrouw begint te lachen.

ze rijden me op de brandcard naar een operatie kamer.

de vrouw is ook me gelopen en zegt doe het zonder verdofing want die verdient ze niet.

dus ze maken een keizersnede zonder verdoving en ik verga echt van de pijn.

dan halen ze de baby eruit.

op dat moment komt John binnen gestormt en roept stop.

op dat moment is het al te laat.

de baby is dood en de vrouw zegt zie je wel alle baby’s gaan bij jou dood je bent het niet waard om moeder te zijn.

en dan zegt ze tegen de dokters die de operatie deden.

ze is nu toch nog open zorg er ook maar voor dat ze geen kinderen meer kan krijgen.

De dokters hallen mijn baarmoeder en eierstokken eruit en naaien me dan weer dicht.

en toen werd ik huilend wakker

Edit beheer: mogelijk als schokkend te ervaren inhoud in spoiler geplaatst.

:shock: Pfff wat een droom zeg! :shock:

Gelukkig droom ik alleen maar dat me baby veranderd in een konijn of dan weer een hond :lol: Hoop dat het ook daarbij blijft :pray:

Waar komt dit vandaan, denk je? :think:

weet niet toen ik zwanger was van Quinten droomde ik ook steeds dat iemand dood ging ik weet wel dat de dood staat voor verandering

Ag :think: dromen kunnen alles betekenen, als je rondsnuffeld op internet (google is er heeeel handig voor) kom je tig websites tegen met 100.000x verschillende intrepretaties c.q. betekenissen tegen.

Maar als je puur naar de basis principes kijkt is een droom is de verzameling van beelden, geluiden, gedachten en gevoelens die iemand ervaart, als hij of zij slaapt. Dromen komen vooral voor tijdens de remslaap.

Tijdens een zogenaamde ‘lucide droom’ is de dromer zich bewust van het feit dat hij of zij droomt.

Wat een droom is en waar het precies voor dient is niet bekend, al zijn er wel vermoedens. Zo is gebleken dat men vaak droomt over dingen die men overdag heeft meegemaakt. Dit wordt de dagrest genoemd. Dromen zouden helpen de gebeurtenissen te verwerken

(grotendeels schaamteloos gejat van wikipedia)

Je pendelt ook he? Wat denk je dat je droom betekent?

hoihoi

wat een piep droom zeg. Het is bekend dat zwangere vrouwen meer nachtmerries hebben(weer iets hormonaals).

Over de dood dromen betekend los laten een nieuw begin. Je gaat weer een nieuwe fase in.

Daarnaast kan er ook een angst in zitten. gaat het allemaal wel goed? zal ik een goede moeder zijn voor twee.

Ik hoop dat je niet te veel van dit soort dromen hebt.

groetjes

marlies

he bah wat een nare droom meid…

ik dacht ookal gelijk toen ik dit las dat je misschien onbewust nadenkt over hoe het straks gaat met 2 kleintjes… en dat je een beetje bang bent en onzeker of je dan nog steeds wel een goede moeder kan zijn…

hoop dat je niet weer zo’n extreme droom krijgt, lijkt me verschrikkelijk… pffff…

heb zelf laatst gedroomd over die vent uit belgie die kindjes en een leidster had doodgestoken in dat kdv…

dat hij hier in huis kwam terwijl ik stond te douchen en naar de kamer van mijn meisje ging… brrrrrr ik was er een hele poos heel naar van…

zijn angsten die je uit in je droom…

en het rare van dromen vindt ik dat je alles echt voelt en ervaart en ruikt, proeft… heeel appart… dan ben je blij dat je weer wakker bent zeg pffff!!!

liefs…

Getverderrie wat een droom! :hug:

Ik heb ook heel veel over dood/bloed/geweld gedroomd, vooral in het begin van mijn zwangerschap…

Doorgaans zijn dromen ‘gewoon’ uitingen van je onderbewuste, alleen in dromen komt dat er vaak heel erg vervormd of overtrokken uit.

Ik heb helaas ook elke nacht enge of hele gekke dromen, volgens mij partner praat ik nu ook in mijn dromen en soms hoort hij de raarste dingen zoals ‘het zit vast’ of ‘het kan er nooit meer uit’

laatst had ik gedroomd dat ik de hond aan het uitlaten was bij ons op de dijk en dat mijn partner me samen met de hond en ons verwachte kindje doodreed,

We hadden juist een hond genomen omdat ik me dan veiliger zou voelen ( we hadden eerst een pup gekocht en die is diezelfde dag doodgereden… heel erg verdrietig!! ) :cry: maar nu hebben we een schat van een hond en ze luisterd geweldig en bewaakt me echt heel goed, en toch blijf ik naar dromen, dat mensen het huis binnenvallen etc…

hiervoor kon ik mijn dromen nooit herinneren als ik opstond, en werd ik ook nooit wakker midden in de nacht…

Liselotte

Jeetje wat een verschrikkelijke droom het lijkt me dat je gelijk na je kindje bent toegegaan toen je wakker werd…

Zelf droom ik steeds dat me broertje ouders enz door gaan. Gelukkig nu al een week niet meer gehad…

Jeetje wat een nare droom.

ik kan me voorstelen dat je huilend wakker werd.

maar gelukkig maar een droom hé :wink: