zwanger en tandarts..

Wie heeft hier ervaring mee :cry: , ik ben voor 99% zeker dat ik zwanger ben (heb al 3 pos testen) en sinds gisteren speelt mijn verstandskies behoorlijk op krijg mijn mond bijna niet meer open en de klieren in mijn keel zijn ook opgezet, ik weet bijna zeker als ik morgen naar de tandarts ga dat hij getrokken zal moeten worden dan zal ik dus ook een verdoving krijgen maar ben zo bang dat het schadelijk is heb op internet al gelezen dat het word afgeraden tenzij het niet anders kan.



Nou een heel verhaal maar mijn vraag is dus of er moeders zijn die ook een verdoving hebben gehad tijdens hun zwangerschap en wat hun ervaring hier mee was?

Ik was zwanger toen ik een kroon gezet moest krijgen. Het enige probleem was de foto, daardoor heb ik de kroon pas laten zetten na de bevalling. Volgens mij is de verdoving geen probleem, in elk geval niet volgens mijn tandarts. Sterkte

volgens mijn tandarts mocht je ook gewoon een verdoving! ik heb 4 behandelingen ofzo gehad tijdens de zwagnerschap… allemaal met verdoving…

Een verdoving kan geen kwaad, het is plaatselijk. Ik heb het zelf ook gehad bij mijn eerste zwangerschap.

Foto’s maken liever niet doen als het niet hoeft.



Sterkte!



Groetjes Alex

ik heb ook gewoon een verdoving gehad

(mijn hele kies was doormidden gebroken door het knarsen :wall: )

was geen probleem zei hij

oh :o mijn tandarts wilde bij mijn eerste kindje de behandeling (ik heb een rot gebit) niet voortzetten iv,m de verdoving. maar voor zon foto kun je toch een loodschort dragen?

Juist de foto’s zijn voor een foetus in prille ‘staat’ (kom even niet op het woord) heel gevaarlijk…Ik heb ook geen foto gedaan, maar heb wel een verdoving gehad voor het vullen van een gaatje…



De verdoving is plaatselijk, dus niet gevaarlijk…



Foto’s NIET laten doen…

Hier ook een boel gebitsproblemen deze zwangerschap. Ik heb nu in totaal al 4 keer een verdoving gehad. Voor alle zekerheid heb ik het wel pas gedaan na de 12 weken. Maar mijn tandarts gebruikt ook een speciale verdoving voor zwangere vrouwen. Misschien kun je daar eens naar vragen? Enne foto wilde mijn tandarts inderdaad niet doen in het begin maar met 25 weken heb ik wel een foto laten maken, inderdaad met loodschort voor.

Nou dank jullie :-* ik ben weer een beetje gerust gesteld en ik ga dan idd geen foto laten maken

@francis wrote:

Nou dank jullie :-* ik ben weer een beetje gerust gesteld en ik ga dan idd geen foto laten maken




Maar altijd zeggen dat je zwanger bent, zodat ze geen te grote hoeveelheid verdoving geven e.d.

Nou ik ben vanmorgen geweest, ik moet nu spoelen ,met waterstofperoxide als dat niet helpt gaat hij er alsnog uit maar hij zei al dat ze nog een foto hadden van die kies dus die hoeft dan niet gemaakt te worden :thumbup: