Hallo Allemaal,
Ik ben al een tijdje lid van het forum, maar weinig gepost.
Nu heb ik toch een vraagje aan jullie hoe jullie hierover denken.
Ik zal eerst mijn situatie even uitleggen, mijn vriend en ik zijn 11 jaar samen, we zijn begin dit jaar uit elkaar gegaan omdat we teveel verschilden over de toekomst ik heb toen een huisje gehuurd en hij bleef in ons eigen huis. Na een paar maanden weer contact met elkaar gekregen en dat ging eigenlijk heel goed, wat vakanties samen gehad dus ik woon hier inmiddels al weer een tijd bij hem, heb helaas wel een huur contract tot 1 januari. het is qua geld dus geen vetpot op het moment. Nu was hij het er toch wel over eens om aan kinderen te beginnen, maar mijn contract op mijn werk loopt 1 december af en moet een vast contract dit geven ze niet maaaar ik mag na 3 maanden weer terug komen. Super nieuws want heb dus volgend jaar gewoon weer werk.
Nu ben ik er ongeveer een uur geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, nog maar heel pril hoor een paar weken. Maar mijn vriend maakt zich behoorlijke zorgen over bovenstaande dingen en dat we geen hele zekere toekomst hebben zo.
Ik wil graag jullie meningen hierover weten!? Alvast bedankt!
Van harte gefeliciteerd!
Jullie hebben beide een kinderwens, de relatie is wat onzeker (geweest) en de financien zijn ook onzeker. Hoe al die dingen er voor staan over 8 maanden weet niemand. Ik zou er gewoon voor gaan. Toen wij voor onze 2e gingen hadden we 2 huizen, dubbele lasten en veel ziektes. Daar had ik zorg over. Toen de kleine er was was het oude huis allang verkocht, de ziektes een stuk minder, alleen was ML wel zijn werk kwijt. Zo zie je maar, het is niet te voorspellen hoe de toekomst zal zijn. Jullie willen beide een kindje, dat is denk ik waar het om gaat.
@Robin03 wrote:
Van harte gefeliciteerd!
Jullie hebben beide een kinderwens, de relatie is wat onzeker (geweest) en de financien zijn ook onzeker. Hoe al die dingen er voor staan over 8 maanden weet niemand. Ik zou er gewoon voor gaan. Toen wij voor onze 2e gingen hadden we 2 huizen, dubbele lasten en veel ziektes. Daar had ik zorg over. Toen de kleine er was was het oude huis allang verkocht, de ziektes een stuk minder, alleen was ML wel zijn werk kwijt. Zo zie je maar, het is niet te voorspellen hoe de toekomst zal zijn. Jullie willen beide een kindje, dat is denk ik waar het om gaat.
bedankt voor je berichtje! Doet me goed te lezen dat je er zo over denkt!
gefeliciteerd!
hoe alles gaat lopen, tja, niemand die het weet. Wat ik wel weet is dat ik bij beide kinderen niet in een zekere situatie zat qua baan/huis (eerste keer geen baan, tweede keer wel een baan maar 3de tijdelijke contract liep vlak voor verlof af, grote kans dat dat geen vast contract werd). Maar alles kwam goed. Ik geloof er wel in, dat zelfs in deze tijden, dingen wel op je pad komen als je het nodig hebt, als je er maar veel moeite voor wilt doen.
En daarnaast geloof ik dat je niet heel veel nodig hebt om een kindje een veilig nestje te geven. Liefde, improvisatievermogen en een beetje geld voor luiers, en je komt een heel eind :thumbup:
@fiep klophout wrote:
gefeliciteerd!
hoe alles gaat lopen, tja, niemand die het weet. Wat ik wel weet is dat ik bij beide kinderen niet in een zekere situatie zat qua baan/huis (eerste keer geen baan, tweede keer wel een baan maar 3de tijdelijke contract liep vlak voor verlof af, grote kans dat dat geen vast contract werd). Maar alles kwam goed. Ik geloof er wel in, dat zelfs in deze tijden, dingen wel op je pad komen als je het nodig hebt, als je er maar veel moeite voor wilt doen.
En daarnaast geloof ik dat je niet heel veel nodig hebt om een kindje een veilig nestje te geven. Liefde, improvisatievermogen en een beetje geld voor luiers, en je komt een heel eind :thumbup:
Bedankt voor je reactie, nog steeds is het een beetje onwerkelijk.