Dat is ook het probleem als je zwanger bent…
Maar vanmorgen wilde ze weer niet…dus dnek dat ik het na 15 maanden en 19 dagen heb moeten opgeven
klinkt misschien raar, maar misschien kolven? dan blijft je BV op gang, kan ze het evt. uit een beker drinken en dan over een paar daagjes gewoon weer proberen? als ze het wel uit een beker drinkt, ligt het niet aan de smaak…
Kolven werkt bij mij niet helaas.
Heeft het ook nooit gedaan…komt bijna niks uit.
En uit een beker drinken wil ze ook niet…ook dat heeft ze nooit gewild
Dus helaas is dat geen optie!
Volgende week gaan we op vakantie…en de laatste keer wilde ze bij het landen heel graag de borst drinken…hoop dat ze dat nu weer wil en dan gewoon weer verder gaat met drinken…en anders pech!
Hier komt er volgens mij niets meer uit, maar ze ‘drinkt’ nog steeds. Tepels worden wel iets minder gevoelig nu in het 2e trimester, dat is wel erg prettig. Nog 25 weekjes en dan kunnen we weer live!!
Hier gaf ze echt aan het vies te vinden…af en toe zeg ik nog wel eens wil marlynn tietie drinken en dan zegt ze ja…maar zodra ze bij mijn tepel in de buurt komt maakt ze het gebaar dat ze het vies vind…dus het is echt over
@blue_fairy wrote:
Hier komt er volgens mij niets meer uit, maar ze ‘drinkt’ nog steeds. Tepels worden wel iets minder gevoelig nu in het 2e trimester, dat is wel erg prettig. Nog 25 weekjes en dan kunnen we weer live!!
Fijn dat het bij jouw nog goed gaat.
Hier zijn mijn tepels nu veeeeeeeeeel gevoeliger dan tijdens het nog drinken…
Hier is het helaas ook over met de bv…
Er kwam gewoon 0,0 melk meer en het (droog)drinken deed flink zeer.
Ik ging ook zonder iets van stuwing van 2 voedingen naar niks binnen een week tijd.
Ik heb er meer moeite mee dan Olaf. Die is erg blij dat ie nu een flesje melk mag waar lekker veel uitkomt :?
Nou ja, hij heeft anderhalf jaar bij me kunnen drinken. Da’s toch ook niet niks! :inlove:
Beebiebeer.
Je hebt je best gedaan. Maar leuk is het niet Ik mis het ook nog steeds heel erg!
Marlynn wil ook echt niet meer. Als ik zeg waar is de baby dan wijst ze naar mijn buik, wrijft erover heen en geeft een kusje en vervolgens wordt mijn shirt omlaag gegtrokken tietie…dus ze associeerd ze het zelf al, baby en tietie. Knap he dat ze dat zo klein al snappen…
Ik vraag wel eens aan je wil Marlynn tietie drinken en dan trekt ze eenbek van gatver darrie wat biedt je me nu aan…haha :lol:
Arielle vraagt er nog geregeld om. Af en toe doe ik haar nog even aan de borst, ook al komt er niets uit. Als de baby er is, dan heb ik het liefst dat ze gewoon verder drinkt, dus ik wil de techniek ook wat stimuleren.
Alleen… AAAAAAUUUUWWWWE!!! Getver, lijkt wel of ik permanent kloven met spruw heb! Zo voelt het. En waarvan? Zo vaak drinkt Arielle ook weer niet…
@blue_fairy wrote:
Arielle vraagt er nog geregeld om. Af en toe doe ik haar nog even aan de borst, ook al komt er niets uit. Als de baby er is, dan heb ik het liefst dat ze gewoon verder drinkt, dus ik wil de techniek ook wat stimuleren.
Alleen… AAAAAAUUUUWWWWE!!! Getver, lijkt wel of ik permanent kloven met spruw heb! Zo voelt het. En waarvan? Zo vaak drinkt Arielle ook weer niet…
Bij jouw is het dus ook "afgelopen"op die paar keer na nog…
Mijn lactatiekundige had zelf ook een kind die rond dit termijn niet meer aan de borst wilde…nooit verder geoefend en toen de baby geboren werd dronk ze gewoon weer aan de borst…
Dat is wel fijn om te horen! We hopen erop!!