Hallo, ik ben chantal en ik ben nu 6 maanden zwanger en ik ben er net achter gekomen dat mijn man een affaire heeft met iemand die ik ook ken. Ik vind dit enorm moeilijk want ik hou nog heel veel van hem maar ik weet nu niet wat ik moet doen. Is er misschien iemand die ook ongeveer zoiets heeft meegemaakt en die mij kan vertellen hoe ik hier mee om moet gaan. Door de zwangerschap vertrouw ik mijn gevoelens niet helemaal. Mijn man zegt trouwens dat hij bij mij wil blijven en dat hij er ontzettend veel spijt van heeft maar ik weet niet wat ik moet doen. Hij is de vader van mijn kind en ik hou heel erg veel van hem maar wie zegt mij dat hij het niet nog een keer doet. Ik vertrouw hem niet meer.
wat onzettend naar voor je meis :hug:
ik kan je alleen als advies geven: laat hem heel hard vechten voor je.
zeker omdat je van hem houd kun je gauw zeggen oke vergeten. maar zo werkt het niet in je hoofd.
laat hem maar goed zweten en merken hoe je je voelt.
want wat hij heeft gedaan is niet zomaar iets!
sterkte meis!
Jeetje, wat vreselijk…
ik heb ook geen ervaring (gelukkig) met dit onderwerp, maar wil je wel heel veel sterkte wensen! Denk goed na en probeer, ondanks de hormonen, goed te voelen wat je wil.
Knuffel voor jou! :hug:
Welkom passie, wat een verschrikkelijke situatie waar je inzit met je partner :hug: , ik heb geen tips maar ik hoop dat hoe het ook loopt je er gelukkig mee kan zijn. En dat je straks een hoop liefde van je kindje mag ontvangen.
Liefs Yvette
bedankt voor de reacties. We zijn nu een paar dagen verder en hebben inmiddels veel gepraat. Het moeilijkste voor mij is dat de persoon waar hij eenverhouding mee heeft gehad een hele goede bekende van mij is dus ik voel mij dubbel verraden. We hebben inmiddels besloten om een tijdje uit elkaar te gaan en om dan verder te zien wat er komt. Ik wil er momenteel niet teveel mee bezig zijn. Heb er gewoon de energie niet voor. Ik voel mij heel erg leeg en moe. Ik wil mij concentreren op mijn kindje en daar mijn energie aan geven.
nogmaals :hug: voor jouw en veel sterkte, dat je snel weer wat rust en liefde mag krijgen.
Jeetje dat is niet niks.
Ik hoop dat je er voor je eigen uitkomt.
En dat ondanks alle ellende toch nog een beetje kan genieten van je zwangerschap. :hug:
Poeh hey dat is zeker niet niks om je nu ook nog eens mee bezig te houden (las ergens anders het verhaal van je dochtertje ) …
Ik vind het wel knap van je dat je van jezelf weet dat je gevoel anders kan zijn nu door je zwangerschap…
Ik heb dat ook dat ik wist dat ik andere beslissingen nam op mijn gevoel in mijn zwangerschap en sommige,vooral emotionele,beslissingen heb ‘uitgesteld’…
Ik kan niet zeggen hoe of wat in jou situatie,dat heb ik ook nog nooit mee gemaakt…
Ik weet wel dat je dicht bij jezelf moet blijven en dat jij de enige bent die er een beslissing over kan nemen…
Sterkte ermee meis…
En o ja…WELKOM natuurlijk op KOK,iig kan je hier heel veel steun vinden dat kan ik wel uit ervaring zeggen
Welkom op kok!
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen :hug:
iedereen, bedankt voor de lieve woorden. Gisteravond hebben man en mijn ouders en ik rond de tafel gezeten en het was een heel fijn gesprek. We hebben inmiddels besloten dat we voorlopig uit elkaar gaan maar dat hij betrokken blijft bij alles wat met de baby te maken heeft en dat hij ook bij de bevalling aanwezig zal zijn. Ik heb geen vertrouwen meer in hem als partner maar dat neemt niet weg dat hij een goede man is en dat hij ook een supervader is voor ons sterredochtertje. Ik denk dat wij hiermee een goede beslissing hebben genomen en ik voel mij in ieder geval een stuk rustiger nu, ook nu ik weet dat ik niet alles ineens alleen hoeft te doen.
Hoi Chantal,
Ook hier wil ik je nog even verwelkomen op het forum.
En fijn dat je nu weer wat geruster bent.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Goed dat jij en je man gepraat hebben en een oplossing hebben gevonden. Het is zeker goed dat je niet alles alleen hoeft te doen! Ik kan me goed indenken dat je geen vertrouwen meer hebt in hem als partner!
In ieder geval van harte welkom op dit forum en veel plezier hier!
Hallo Chantal,
Ik wilde even zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb voor hoe wijs je met de situatie omgaat! Heel veel sterkte met alles!!!
Groetjes,
Femke
Welkom hier en veel sterkte!
Lieve Passie/Chantal,
Ik kan me volledig voorstellen hoe je je voelt…
Ook mij was dit overkomen toen ik in 2005 op natuurlijke manier zwanger was…
Mijn partner ging met een ander om zonder dat ik het wist…een paar maanden heeft dat geduurd…
Het heeft me enorm veel pijn en stress gedaan…
Ik vind dat je een goede keuze heb gemaakt…zeg ik uit mijn eigen ervaring…
Ik had dat toen niet gedaan omdat ik pas te weten kwam toen ze besloten hadden uit elkaar te gaan…en mijn zwangerschap niet makkelijk was.
Maar echt…richt je je nu op jezelf en op de komst van je baby…hoe moeilijk het ook is…ontspannend en genieten van de zwangerschap…laat je dat niet van je afnemen…de tijd keert niet meer terug…
Als ik iets voor je kan doen…vraag het gerust…
ik wens je aller sterkte toe en veel liefs,
eefje
He hallo allemaal’
goh, eefje dat was ook niet makkelelijk voor je. Ik heb mijn eerste dochter verloren aan wiegedood en weet dus hoe belangrijk het is om echt te genieten van je zwangerschap. Man heeft zijn spullen opgehaald dit weekend en ik zit dus nu in een vrij kaal huis maar dat is ook alleen maar weer een reden om lekker te gaan shoppen wat ik dus ook morgen met mijn moeder ga doen. Ik wil echt helemaal klaar zijn binnenkort zodat ik er tegen de bevalling aan niet meer over hoef na te denken. We gaan dan even lekker naar de ikea in amsterdam dus jullie horen van mij nog wat ik allemaal gehaald heb.
Kwil je nog even een dikke :hug: geven en je nogmaals veel sterkte toewensen.
Heb er geen ervaring mee maar kzou hem ook echt wel laten vechten voor jou!
:hug: :-*