Zwanger en je scheren....

Hihi Cell, ik moet erg lachen om je benoeming van de kale truffel. :lol:

Benen deed ik zittend,ik douche in bad en heb een zitje erin (hoekbad) dat ging top.

Mijn vagina deed ik op het laatst zonder ''kapseltje…dus gewoon butnaked :lol: lekker makkelijk ‘‘blind scheren’’ en maar 1x mis gegaan :eh: auwie deed dat :lol:

En anders je man gewoon vragen of hij NU op kan letten om het STRAKS even voor je te doen :mrgreen:

vorige keer ook een knip gehad… was blij dat manlief het mesje ter hande had genomen een paar dagen er voor…

want hechtingen in de knoop met haar lijkt me iid pijnlijk…

vind het ook wat frisser een kale euh truffel… helemaal in de kraamdagen met alle zooi die er nog uit kan vloeien… :sick: …

@faizaa wrote:

@joseetje wrote:
(waar heb ik het eigenlijk over, het ging over haar. Ik begin op Fai te lijken; iedere gelegenheid aangrijpen om het over poep ed te hebben :mrgreen: :-* )

:mrgreen: :mrgreen: TRUT :mrgreen: :mrgreen: :wink:

:lol: :lol: :mrgreen:

Ik ben nu 35 weken en het lukt me nog gemakkelijk. Voor bikinilijn trek ik mijn buik in, en benen doe ik of staand onder de douche of ik ga op de badrand zitten. Als je nat scheren te eng vindt, dan kun je het ook met een ladyshave doen, daar kan niet echt veel fout mee gaan.

@Cath wrote:

Ik ben nu 35 weken en het lukt me nog gemakkelijk. Voor bikinilijn trek ik mijn buik in, en benen doe ik of staand onder de douche of ik ga op de badrand zitten. Als je nat scheren te eng vindt, dan kun je het ook met een ladyshave doen, daar kan niet echt veel fout mee gaan.

Ladyshave heb ik hier jááááren geleden al tot ladyschaaf gebombardeerd :silenced:

écht, hele vellen bleven in dat ding hangen :twisted:

Nee hoor, na diverse mesjes geprobeerd te hebben ben ik blijven hangen op de gilette fusion, heel fijn ding, je word lekker glad en in tegenstelling tot de wilkinson met tralies snijd ik mij met deze niet :mrgreen:

wil die met batterijen nog wel eens proberen, die trilt lekker :silenced:

Op het laatst heeft manlief mij idd maar geschoren, gewoon op bed (op klossen, ideale werkhoogte) en hij deed het goed :slight_smile:

Uhh Mel, die Fusion is voor heren hé?! :wink: :eh: :lol:

Maareh…Dámes!

Ik moet over aan aantal weekjes nog en die poep-, pies- en haar verhalen doen me geen goed! :naughty:

Maar moet zeggen, met Robin interesseerde het me geen fluit, en nu dus wel.

Ik kan overal ook nog netjes bij, dus komt goed.

De vorige keer met Robin was ik die nacht onder de douche geweest en ben met nat haar gaan slapen.

Je kunt je voorstellen hoe mijn kapsel eruit zag tijdens de bevalling.

Heb zelfs mijn lenzen niet meer ingedaan maar had mijn mooie brillie op.

Geitenwollen sokken aan, ja écht…

Heb me nu voorgenomen dat als ik weeën krijg, ik eerst mijn haren was, föhn en in model breng, en dat ik me dan nog even op ga maken, mijn mooiste pyama aandoe en op bed ga wachten tot de VK er is.

Mét geschoren benen, bikinilijn en armen. 8)

Maar of het echt zo zal gaan…?? :shifty: :lol:

@Anneke wrote:

Uhh Mel, die Fusion is voor heren hé?! :wink: :eh: :lol:

Weet ik maar werkt véééééééééél beter dan de venus’ :mrgreen:

@Anneke wrote:
Maareh…Dámes!

Ik moet over aan aantal weekjes nog en die poep-, pies- en haar verhalen doen me geen goed! :naughty:

Nou, ik heb bij beiden niet gepoept, helpt dat?

@Anneke wrote:
Maar moet zeggen, met Robin interesseerde het me geen fluit, en nu dus wel.

Ik kan overal ook nog netjes bij, dus komt goed.

De vorige keer met Robin was ik die nacht onder de douche geweest en ben met nat haar gaan slapen.

Je kunt je voorstellen hoe mijn kapsel eruit zag tijdens de bevalling.

Heb zelfs mijn lenzen niet meer ingedaan maar had mijn mooie brillie op.

Geitenwollen sokken aan, ja écht…

Heb me nu voorgenomen dat als ik weeën krijg, ik eerst mijn haren was, föhn en in model breng, en dat ik me dan nog even op ga maken, mijn mooiste pyama aandoe en op bed ga wachten tot de VK er is.

Mét geschoren benen, bikinilijn en armen. 8)

Maar of het echt zo zal gaan…?? :shifty: :lol:

Waarom niet? Ik heb met weeën Ryan naar school gebracht en mijn bed nog verschoond 5 minuten voordat de vk kwam dus jij kunt je vást opkalefateren als het zover is :mrgreen:

Kijk, dát hoor ik nou graag! :angel: :mrgreen:

:mrgreen: Sjonge jonge echt…ben nog aan het bijkomen hiero… Domme dozen LOL…

Tjah…hier heb ik het gewoon zelf gedaan, en het was niet heel makkelijk maar inderdaad de gilette fusion werkt super :mrgreen: (Man: bij het aanblik van zijn scheermes…“is bokito geweest?”) Hij vind zichzelf nogal grappig.

Oh en bij mijn zoontje heb ik in de weeen mijn wenkbrauwen nog geepileerd. Pijn had ik toch al en wou wel mooi op de foto. ( nou als je die foto,s ziet…persvlekken in het gezicht uitgelekte mascara en op elke foto heb ik een kop van “auw”) ik zag er praachtig uit mijn mijn wenkbrauwen. NOT