Ik heb gigantische uitgroei :shock:
mag ik mn haar verven ja of de nee??
nee, niet als er waterstofperoxide inzit
volgens mij zit Waterstofperoxide eigenlijk in geen enkele haarverf potjes die je kunt kopen in de winkel…
Ik heb gewoon de gehele zwangerschap mijn haren lopen verfen hoor :mrgreen:
dan duik ik maar even de etos in!
waterstofperoxide wordt volgens mij gebruikt voor t blonderen…??
@enidan23 wrote:
dan duik ik maar even de etos in!
waterstofperoxide wordt volgens mij gebruikt voor t blonderen…??
ja :mrgreen:
Beste allemaal,
Ik heb dezelfde vraag gesteld aan mijn verloskundige, want ook hier is de uitgroei zeker niet mis. Volgens mijn vk zit het als volgt:
het is bewezen dat de waterstofperoxide die in haarverf zit in je bloed opgenomen kan worden als dit in contact komt met je hoofdhuid. het is echter niet bekend of dit schade aan je kindje kan veroorzaken. Ik kreeg als advies om mijn haar niet helemaal tot mijn hoofdhuid te laten verfen. Dus nu loop ik standaard met een uitgroei van 2 mm, maar ja, die heb je normaal na een week toch ook al.
h ja, waterstofperoxide zit niet alleen in blondering hoor, die zit in alle kleuren! van de kleurspoelingen ben ik niet helemaal zeker.
Succes!
Ik was zo eigenwijs om mijn haar dus zelf te blonderen, je kent het wel alleen de uitgroei. Nou ik werd groen grijzig heel fijn. Heb het toen bij de kapper bruin laten verven.
Succes
Gr Marielle :vlinder:
Bij Cosmo kappers hebben ze een natuurlijk product. Het heet Fuente. Daar zitten veel minder slechte stoffen in dat in gewone haarverf. Als je wil verven zou ik dat doen.
Liefs Moirah
Ik verf ook gewoon hoor, pas nog gedaan, waarom zou het niet mogen???
Is weer zo’n fabeltje, want het staat nergens op de “zwarte lijst”
heb laatst ook een keer mijn haar laten verven bij de kapper en heb toen helemaal nergens bij stil gestaan…
dus ik later helemaal in de stress…
gelukkig had de kapster zelf er wel over nagedacht en niet tot op de hoofdhuid geverfd…
het is idd niet bewezen zei ook mijn VK en volgens haar kon het ook geen kwaad maar gewoon niet te vaak doen…
Ik verf ook gewoon mijn haar, ben nog geen deskundige tegen gekomen die het me heeft verboden.
Ik verf mn haar met henna als ik zwanger ben. Het is ff werk, maar het ziet veel natuurlijker en het is niet schadelijk.
En niet alleen in blondeer zit waterstofperoxide, in alle verf. (behalve henna dus)
Ik heb nooit t risico willen nemen.
Hier hebben we een kapper die alle kleuren verft met henna. Dus ff zoeken en dan kan je miss ook bij zo’n kapper terecht.
Ik heb ook een flinke uitgroei, maar mijn vk zei dat ik het niet meer mocht blonderen. Ik wil het risico niet nemen dus doe ik het ook gewoon niet meer.
Ik had heel erg lang haar maar heb het nu een stuk korter en in lagen geknipt, en ik moet zeggen het valt nu veel minder op, en ik ben niet de enige die dat zegt :mrgreen:
En waterstofperoxide zit in alle verf, van de drogist dan. Want ik had al het idee om mijn haar donkerder te maken maar dat kon dus ook niet :lol:
Bij ons zeggen ze dat het geen kwaad kan.
ik verf m’n haar dus gewoon tijdens de zwangerschap, alleen de uitgroei.
ik hou het wel beperkt, maximaal 2 a 3 keer in die 9 maanden.
tussendoor loop ik dus steeds met enorme uitgroei.
ALs het echt slecht zou zijn zouden de kapsalons het zelf ook niet doen neem ik aan.
en bij ons gebruiken ze een zo zacht mogelijke verf.