zwanger en japans eten??

Wat denken jullie kan ik nog lekker japans gaan eten over drie weekjes?

Doen of toch beter van niet???

Als het gebakken is of gekookt kun je het gewoon eten. Sushi zou ik laten staan ivm rauwe vis. Van te voren even aangeven dat je zwanger bent en geen rauw vlees en rauwe vis wil/mag eten. Er blijft zat lekkers over hoor wat je wel mag.

Ik heb Sushi gegeten toen ik zwanger was maar geen rauwe. Wel Sushi met groente en krab. Als je Japans bedoeld aan zo’n plaat dan kan het wel. Ik heb dat tijdens m’n vorige zwangerschap ook wel gedaan.

Ik zei het er wel even bij want het gerecht wat wij vaak nemen zit ook een stukje biefstuk bij. Dat moest bij mij dan doorgebakken worden of vervangen door iets anders.



Veel plezier met je etentje.

Ik heb ook gewoon japans gegeten maar idd wel de sushi achterwege gelaten :? Als je het van te voren gewoon even aangeeft zal het absoluut geen kwaad kunnen. Eet ze!!

Ik heb ook Japans gegeten tijdens mijn zwangerschap. Zoals gezegd wordt: alle rauwe dingen laten staan, is er niets aan de hand. Eet smakelijk! :slight_smile:

Ons kerstdiner was laatst bij de Japanner. Lekker hoor, maar ik heb gewoon alleen goed doorbakken dingen gegeten (en geen vis).

Ik sluit me aan bij de rest, geen rauwe dingen eten!