Wie heeft dit ook: Ik ben nu ruim 11 weken zwanger en voel me supergoed! Rond 7/8 weken erg moe geweest, maar alleen 's avonds. Verder heb ik helemaal nergens last van. Ook m’n buik blijft nog steeds plat, hij wordt wel iets harder helemaal onderin. Tijdens de echo heb ik echt een hartje gezien en ik weet dat mijn kindje daar groeit, maar heb gewoon totaal nergens last van. Ik lees alleen maar verhalen van vrouwen met zere borsten, pijnlijke buiken en misselijkheid. Ben ik dan echt een uitzondering of zijn er nog meer van dit soort geluksvogels?
[/b]
ja hoor is normaal, ik heb 9 maanden lang gefloten en nergens lat van gehad
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me gevoeld zoals ik me nog nooit had gevoelt. Mooi, energiek, trots, alles wat maar goed te noemen is.
Ik ben nu tien weken zwanger van mijn tweede en dat is heel wat anders. Ik ben moe, heb ochtendmisselijkheid, ben onzeker, mijn haar zit niet, maar ben wel dolgelukkig!!!
Rare dingen die hormonen…
@wisje wrote:
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me gevoeld zoals ik me nog nooit had gevoelt. Mooi, energiek, trots, alles wat maar goed te noemen is.
Ik ben nu tien weken zwanger van mijn tweede en dat is heel wat anders. Ik ben moe, heb ochtendmisselijkheid, ben onzeker, mijn haar zit niet, maar ben wel dolgelukkig!!!
Rare dingen die hormonen…
hhaha hier hetzelfde… Bij Merijn was het allemaal erg makkelijk… Maar nu, ik weet niet wat me overkomt… zo ontzettend moe en steeds misselijk…
Zoooo herkenbaar!! :inlove: Ik ben 9 maanden lang (hmmm nee eerlijk gezegt 6 vanwege de spannende eerste 3) helemaal super goed, super gelukkig en stralend (voor mijn gevoel dan ) geweest! Als dat met elke zwangerschap zo zou kunnen kan ik er wel 10 per jaar aan! Enneuh ja de bevalling tel ik dan zelfs nog mee :oops:
Het is bij mij nog heel pril, maar in mijn clubje augustus mama’s 2007 zijn ze al lekker aan het zwangeren, ik doe wat dat betreft met de kwaaltjes niet mee. Ik voel niets, beetje vreemde smaak in mijn mond, maar niets van wat al die dames beschrijven. En het vreemde is dat ik me dan zorgen maak terwijl andere dames zich juist zorgen maken om de hevigheid van de kwaaltjes en zich afvragen of alles nog wel goed zit :think:
Ingewikkeld hoor.
groetjes jane
Hier nog iemand die bij de eerste echt helemaal super nergens last van heeft gehad, ik twijfelde vaak of het echt wel zo was, omdat ik niks voelde… Terwijl de echo dus gewoon duidelijk aangaf dat het echt zo was!!
Ach ja ik zal zeggen geniet er lekker van, dat buikje van je zallangzaam maar zeker toch ook echt gaan groeien hoor!!!
groetjes Jolanda
Dat ga ik dan maar doen voel nog steeds heel weinig eigenlijk niets.
Ik heb eigenlijk tot nu toe ook geen lichamelijke mankementjes gehad…alleen van de hormomen word ik geestelijk af en toe niet goed!
Maar daar heb ik bach bloesem therapie druppeltjes voor en sinds ik die inneem gaat het ook super!
ik heb tot nu toe echt een prima zwangerschap, iedereen vraagt maar en… ben je misselijk-moe of spelen de hormonen al op.
ben hartstikke stabiel, voel me goed, vrouwelijk en heb overal zin in.
dus je bent niet de enige die zich zo voelt, maar ik geloof wel dat we zwaar in de minderheid zijn. veel as moeders hebben echt last van hun kwaaltjes.
@dromer wrote:
Hier nog iemand die bij de eerste echt helemaal super nergens last van heeft gehad, ik twijfelde vaak of het echt wel zo was, omdat ik niks voelde… Terwijl de echo dus gewoon duidelijk aangaf dat het echt zo was!!
Ach ja ik zal zeggen geniet er lekker van, dat buikje van je zallangzaam maar zeker toch ook echt gaan groeien hoor!!!
groetjes Jolanda
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Als je zou zeggen dat ik niet zwanger ben, dan geloof ik het ook!
Groetjes,
Willy
ik voel me ook prima!!!
ben totaal niet misselijk geweest alleen moe.
maar als dat alles gaat zijn dan vind ik het geen probleem.
hier merk ik nu wel dat ik een klein beetje een bolletje ga krijgen dus ook dat gaat allemaal goed.
nathalie
Ah een klein bolletje het eerste bewijs naast de echo dan denk ik, hoe was dat want dan zie je het. Ik heb mijn eerste echo met 10 weken en hoop dat het dan werkelijkheid zal worden.
Voel helemaal niets, voel me ook niet echt zwanger, ik krijg het ook heel moeilijk mijn mond uit: “ik ben zwanger” maar na 5 testen oh nee 6 gisteren die van MvM kan ik er toch echt niet omheen :roll:
Maar liever dit dan de hele dag boven de pot. Het kan natuurlijk nog komen.
groetjes jane
Ik hoor ook bij de augustus mama’s en ik heb hetzelfde als Jane.
Echt nergens last van, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, ook nog niet echt moeier dan anders aan het einde van de dag. De stick heeft al 2 keer gezegd dat ik zwanger ben, maar ik geloof het pas als ik het zie:)
Je gaat zo twijfelen aan jezelf, gaat het wel goed, is mijn HCG niet hoog genoeg, leeft het wel? Heel ellendig. Je zou nu juist helemaal in de wolken moeten zijn! Maar het is nog heel vroeg en wie weet wat ik over een week allemaal voel. Dan zou ik waarschijnlijk willen dat ik nergens last van had!
Ik hoor ook bij de augustus mama’s en ik heb hetzelfde als Jane.
Echt nergens last van, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, ook nog niet echt moeier dan anders aan het einde van de dag. De stick heeft al 2 keer gezegd dat ik zwanger ben, maar ik geloof het pas als ik het zie:)
Je gaat zo twijfelen aan jezelf, gaat het wel goed, is mijn HCG niet hoog genoeg, leeft het wel? Heel ellendig. Je zou nu juist helemaal in de wolken moeten zijn! Maar het is nog heel vroeg en wie weet wat ik over een week allemaal voel. Dan zou ik waarschijnlijk willen dat ik nergens last van had!
yep heel herkenbaar, ach leonie eigenlijk is het altijd wat heb je veel klachten dan maak je je zorgen en heb je geen klachten dan heb je ze ook. Ik sprak MvM gisteren en die vertelde me dat de top van het hormoon bij week 6 echt de juiste vormen aanneemt. Het streepje van de test liet even op zich wachten, maar werd daarna toch heel dik en daarom mag ik met vijf weken al plassen.
Leonie het kan dus zijn dat wij beide volgende week boven de pot hangen. :sick:
liefs jane