hoi
ik ben momenteel 30 weken zwanger
en moet heel erg veel hoesten
door het hoesten heb ik ook buikpijn
en ik voel de kleine veel minder
wie heeft dit ook gehad???
en kan het hoesten kwaad voor de baby???
groetjes anne
Ik hoef niet veel te hoesten, maar merk wel dat als ik heb geniest, mijn buik zeer doet en ik mijn hummel minder voel…
Je mag nu natuurlijk weinig tot geen hoestdrank, maar wat vaak helpt is suikerwater drinken…
Twee flinke scheppen suiker oplossen in kokend water en dat aanlengen met koud water. Drinken als het is afgekoeld… hielp mij ook altijd goed…
Sterkte ermee!!!
Dat heb ik ook gehad toen ik 35-40 weken was. Enorme hoestbuien, alles deed pijn. Afschuwelijk. Ik moest zo hoesten dat ik longblaasjes kapotgehoest heb. Het kan geen kwaad voor de baby, maar fijn is anders.
o verschrikkelijk dat hoesten
heb ik ook gehad en volgens mij hield ik zowel mezelf als de uk uit zijn slaap door die enorme hoestbuien
en idd was ie toen ook veel rustiger als normaal
na een week was het nog lang niet over en ben ik naar de huisarts gegaan
bleek in een keel ontsteking te hebben
na een week penesiline is het langzaam beter gegaan
maar was echt enorm uitgeblust pffff
de eerste nacht doorslapen zonder hoestbui was dan ook echt een verademing
ik heb er nu ook last van. Zo ineens van de ene op de andere dag ben ik schor, hees en heb vreselijk veel last van mijn keel.
En hoesten… grrrr vreselijk. :wall:
OOO dat had ik ook…ook met 30 weken ongeveer van de eerste…heb de VK zelfs gebeld of het geen kwaad kon :oops: …maar die vertelde idd dat de baby lekker goed verpakt zit in je buik… :inlove: …kan geen kwaad…
heb toen tussistintabletjes gebruikt homeopatisch en het werkte voor mij net als drugs (weet niet hoe dit werkt want heb het nog nooit gebruikt,maar gaat om het idee)…
:-*
hoi
bedankt voor jullie reactie’s
voelden jullie de baby toen ook minder als anders
groetjes anne
ik voel de kleine nog net zo hard bewegen…
Dus geen vermindereing hoor.
Heb trouwens net van de HA te horen gekregen dat ik Daro thijmsiroop mag gebruiken :thumbup:
hoi
heb vandaag de tussistin tabletjes opgehaald
ik hoop dat ze snel gaan werken
groetjes anne
is dat dus gewoon verkrijgbaar bij de drogist?
Ik heb nl geen stem meer over van het hoesten… en dat met een drukke peuter puber die nu dus niet naar Mama luisterd :wall:
hoi
ja je kan het kopen bij de drogist is van vsm
groetjes
Goh, ik dacht dat ik de enige was die tijdens de zwangerschap zo moest hoesten, maar ik lees nu dat het dus veel vaker voorkomt…
Toen ik 32 weken zwanger was, ben ik ermee naar de huisarts gegaan maar die wilde mij geen antibiotica geven in verband met mijn zwangerschap. Hij zei dat het vanzelf over zou gaan. Niet dus! Met 35 weken werd ik met zwangerschapsvergifitiging in het ziekenhuis opgenomen en daar zeiden ze dat ze het toch wel een raar hoestje vonden en dat ze dachten aan een verwaarloosde bronchitis. Op het moment dat de gynaecoloog mij medicijnen wilde voorschrijven, ben ik bevallen dus ik weet helaas niet wat ze me had willen geven. Blijkbaar mag je dus wel iets hebben tegen de hoest. Zou het toch maar even aan je huisarts vragen, want van dat hoesten word je echt knettergek!!!