hoi allemaal
ik heb een maatje meer, al zolang als ik me kan herinneren, en ben nu ca 11 weken zwanger.
nu heb ik wel veel tuniekjes enzo, en leggings, maar ik weet uit ervaring dat ik over een maandje of drie heel graag ook nog mooi wil zijn, en dat met name een fijne zwangerschapsbroek dan een welkom bezit zou zijn
maar de meeste positiekleding is tot maatje 44 ongeveer ( als je mazzel hebt) en ik heb maat 52
iemand een idee waar ik leuke moderne positie kleding kan vinden voor een maatje meer? ik bedoel hallooooo dikke meisjes raken ook zwanger , gewone kleding is geen probleem maar blijkbaar word er niet zo veel rekening mee gehouden dat ook volslanke dames kindjes krijgen :dance:
tips/links zijn uitermate welkom
Ik heb ook een grote maat, en ik heb dus echt geen ‘goedkope’ zwangerschapsbroeken kunnen vinden (al weer 4 jaar geleden).
Ik had gewoon twee lekkere rekbare broeken van de Miss Etam en die heb ik al die tijd gedragen, en nu draag ik ze nog steeds al heerlijk zittende huisbroek.
ik denk dat ik er eentje gevonden heb met grote band bovenlangs, ik verdraag heel slecht dingen op de buik in de taille zeg maar, alles lijkt nu te knellen, als t wat hoger zit is t okee, maar je hebt gelijk sommige van mn oude leggings, die wel wat hoger zitten , die zitten me prima
ooeeh, lastig. Heb zelf maat 46/48 en dat was ook echt een ramp! Nou had ik het geluk dat miss etam tot maat 48 gaat met broeken. En dat ik daar zelfs broeken had in 48 die te groot voor me waren. Dus misschien dat dat nog een poging waard is? Shirts vallen daar wel erg groot.
Neckerman heeft ook grote maten positiekleding maar ik vind het met positiekleding wel erg fijn om te kunnen passen.
O ja, als je googled op grote maten positiekleding kom je ook wel wat dingen tegen maar ben zelf gewoon liever aan het winkelen en passen dus heb nooit via die websites besteld.
Blijf hier even meelezen
nou ja ik was erg veel afgevallen, namelijk 42 kilo, en dus ook voor mijn doen erg slank haha… ik had net al mn te grote kleding in zakken gestopt, ik heb dus in feite in zakken nog kleding in alle maten die groter zijn dan 52,.dus ik heb al even een paar oude leggings uit een zak getrokken, probleem is wel dat ik dus ook veel minder billen heb en smaller in de heupen ben, dus t slobbert nu zo, heb ook totaal geen dikke benen, alleen van mezelf al een vrij dikke buik en nu dus ook nog opgeblazen door mn zwangerschap, en dat wordt uiteraard weer alleen maar erger
ik hoop in ieder geval wat oude tunieken uit de zakken te kunnen plukken, de meeste daarvan zijn t smalst net onder de borsten, en dan wijd uitlopend,alleen de meeste decolete s zijn nu veel te wijd, maar met een mouwloos hemdje eronder zijn er toch nog een paar best leuk
ik ga ook maar eens even naar miss etam, gewoon maar wat passen enzo, soms past maat 48 me ook, dus wie weet
Allereerst
Echt ontzettend goed van je
Kan me voorstellen dat je dan nu ook mooie kleding wil waarin je mooie zwangere buik straks goed uitkomt.
En een broek die dan wat lager zit maar een hesje wat voor je buik goed is? Bij de babywinkel heb ik een soort van onderhemd gekocht wat je buik omhooghaalt. Je buik en rug worden dus ondersteunt door een hemd. Is even een worsteling om aan te trekken maar zit voor mijn rug ook heerlijk. En dan heb ik er gewoon een lekkere lage broek onderaan die onder mijn buik uitkomt zeg maar. Hoop dat je het een beetje snapt.
ja jawel en ik ken het gevoel ook hoor, ik draag normaal wel een correctie broekje, dat lekker tot vlak onder de borsten komt, maar op het moment irriteert echt ALLES wat maar een beetje strak zit, ik denk vooral omdat ik nog zo misselijk ben.
maar zo n hemdje klinkt me op zich wel prettig in de oren als ik weer van die misselijkheid af ben
ik ga inderdaad eens kijken of ik wat lekker zittende broeken kan vinden, en dan een wat langer tuniekje erover, …misschien over een poosje ook eens een buikband proberen
dank voor t meedenken ,…wordt vervolgd haha
ik lees mee!
Bij Miss etam heb je broeken tot maat 48, die zitten meestal ook wel goed hoor!
Heb namelijk in me normale broeken maat 50/52, maar deze kan ik ook aan!
Uhm niet allemaal, maar de meeste wel haha.
Shirts? Tja daar koop ik gewoon normale kleding voor, maatje groter en rekbaar.
Lingerie? Das een kriem zeg!
Maar zag op babywalz dat ze daar wel een paar dingen hebben.
ik heb mn eigen winkel hier vlakbij die me altijd erg goed helpen met beha s enzo, meestal komt dat wel goed en als ze t niet hebben meten ze me op en bestellen ze het…
broeken ga ik dan toch maar eens effe bij miss etam checken!
@kristalkindje wrote:
ik heb mn eigen winkel hier vlakbij die me altijd erg goed helpen met beha s enzo, meestal komt dat wel goed en als ze t niet hebben meten ze me op en bestellen ze het…
broeken ga ik dan toch maar eens effe bij miss etam checken!
Nou hier in Venray, doen ze net alsof de dikkere mens onder ons een virus is of zo bij die winkels :?
Nee kunnen nergens zo’n grote maar bestellen (Cup E maat 95/100).
Nou dan maar via internet
Ik had een paar broeken besteld via een site. Als je even googeld op zwangerschapsmode en grote maten, kom je wel wat sites tegen…
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! En hoe heb jij die ruim 40 kg ervan af gekregen??
ik ben naar weightwatchers gegaan maar wat belangrijker is ik heb mn hoofd op orde gekregn in de afgelopen jaren, ik eet gewoon gezond, niet te weinig sta mezelf ook gewoon iets lekker stoe maar wel binnen de perken, en beweeg voldoende
ik kreeg deze tip
http://www.baby-walz.nl/Zwangerschapsmode/Mode-tot-maat-52/group/55076/L/3/NL-Produktuebersicht.a830.0.html
tm maat 52
dus das al heel wat…
@kristalkindje wrote:
hoi allemaal
ik heb een maatje meer, al zolang als ik me kan herinneren, en ben nu ca 11 weken zwanger.
nu heb ik wel veel tuniekjes enzo, en leggings, maar ik weet uit ervaring dat ik over een maandje of drie heel graag ook nog mooi wil zijn, en dat met name een fijne zwangerschapsbroek dan een welkom bezit zou zijn
maar de meeste positiekleding is tot maatje 44 ongeveer ( als je mazzel hebt) en ik heb maat 52
iemand een idee waar ik leuke moderne positie kleding kan vinden voor een maatje meer? ik bedoel hallooooo dikke meisjes raken ook zwanger , gewone kleding is geen probleem maar blijkbaar word er niet zo veel rekening mee gehouden dat ook volslanke dames kindjes krijgen :dance:
tips/links zijn uitermate welkom
ik hoor dat meer over miss etam, ga er misschien vandaag even heen als ik niet te misselijk ben haha
Ik ben zelf gaan googelen en kwam in Enschede een leuke winkel tegen. Ben daarheen gegaan en volop keuze in broeken t/m 54/56… Heb zelf 50/52…
Van o.a. noppies, fischer, en nog een paar…
Even goed zoeken op internet. Er zijn best veel, steeds meer van dit soort winkels.
Weet je, in het begin van de zwangerschap redde ik me nog met een veel te grote broek die ik in een BLEH-bui had gekocht… Maar op een gegeven moment werd toch de buik ronder, en vond ik de gewone band van de broeken niet fijn. Toen ben ik dus echt gaan zoeken.
babywalz is inderdaad ook een beetje mode voor de grotere maat!
Heb daar gisteren een bh besteld
Wil alleen ook nog een spijkerbroek, haha. Efkes kijken of ik die ook pas van miss Etam!
ben vanmiddag fantastisch geslaagd bij miss etam en voor heel weinig geld
ik heb drie zwangerschapsbroeken maat 48 en inderdaad die vallen behoorlijk groot uit
leuke katoenen broeken, met zon mooie hoge zachte band bovenaan
een witte voor 5 euro
en donkergrijzen en een lichtgrijze elk voor 12,50
en een leuke tuniek uit de grote maten collectie die ik nog wel effe aankan
helemaal blij ben ik