Zwanger en buikpijn

Ik heb sinds een tijdje al last van de onderkant van m’n buik (ik ga er vanuit dat het bandenpijn is) . Sinds een paar dagen heb ik het ook over m’n buik zelf heen. Een continue zeurderige, af en toe stekende pijn aan de zijkant. Maak me er eigenlijk een beetje ongerust over dus ik was benieuwd of iemand het herkent.



Wie denkt dat je in een tweede zwangerschap zekerder bent, kan ik nu wel uit de droom helpen ;)…

Je bent 19 weken zwanger, dan is je baarmoeder toch al best een eindje gegroeid en zit ie tot ongeveer 2 of 3 vingers onder je navel. Voel je het daar?

Als je ongerust bent, zou ik gewoon de vk bellen. Zij kunnen je gerust stellen of zo nodig even extra controleren.

Heb ik ook last van Liane.

Mijn gyn zei dat het ook wel weer weg gaat.Mocht het te lang duren dan zou ik wel ff bellen.



:-* :-*

Thx meiden. Misschien is het idd het oprekken van de bm. Het zit in ieder geval ook boven m’n navel (maar onder m’n maag zeg maar :wink: ) en aan de zijkanten van m’n buik.

Ik zit bij de gyn en ik dat vind ik dan toch weer een drempel om “even” te bellen… :shifty: Heb het idee dat ik een vk sneller zou bellen, die zijn vast even druk maar wellicht beter bereikbaar :think: .



Ik kijk het nog een dagje aan. Zou het ook aan stress kunnen liggen? Ik geloof dat ik mezelf een beetje voorbij loop op dit moment :oops: . (heel druk op het werk, Nicky’s verjaardag, z’n traktaties, sinterklaas, surprise, het klussen van alle kamers EN ik wil m’n huis nu wel eens op orde krijgen) :shifty:

Ik heb er nu ook last van… Buikpijn, net alsof ik ongesteld moet worden. Ik vermoed dat ik weer een blaasontsteking heb, dat het daar vanaf komt…

Vrijdagochtend even langs de huisarts.



Als je je echt ongerust maakt, gewoon even bellen. Ook een gyn is ervoor om je gerust te stellen.

Zeg zeg wel een beetje rustig aan doen hoor, denk je ook een beetje aan je bd, die wordt ook hoger van stress hoor :naughty: . Enneh dat huis komt wel joh (roept iedereen ook al maanden tegen mij en je weet hoe een poetsdoos ik volgens jou ben :wink: ).



Maar even serieus… Ik heb dat ook gehad, beetje een strak gevoel ook, ik had het wel altijd als ik wat drukker was eigenlijk, en zeker omdat je buik gewoon nu goed gaat groeien zal het misschien wel een combi van die twee dingen zijn. Lieffie als je twijfelt gewoon bellen! Je gyn heeft een ass. voor dat soort vragen, die weet ook al wel veel en bij twijfel zal zij overleggen, zij is er om dat soort dingen uit te filteren!



Enneh volgens mij is de twijfel pas echt weg als je je beebje gezond en wel op je buikje hebt liggen :-* .

het zou ook door blaasontsteking kunnen komen…



Groetjes,

Femke