zwaluwhoeve

morgen gaan mn man en ik een dagje naar de zwaluw hoeve.

ben erg benieuwd, weet absoluut niet wat ik kan verwachten, heb zoiets nog nooit gedaan

Oe heerlijk!!

Ik vind het echt heerlijk!

Tsjah wat je kunt verwachten…

er zijn allerlei verschillende sauna’s…

Houtgestookt, infrarood, muzieksauna etc.

verder warme baden… een ruimte waar je lekker kunt scubben en allemaal ruimtes waar je behandelingen kunt krijgen.

geniet ervan… tis zo heerlijk!!

moet je voor die behandelingen apart betalen

sauna ga ik niet in

Ik hoop niet dat ik hiermee je dag verpest, zo bedoel ik het echt niet :oops: maar als je niet van sauna houdt, wordt je keuze volgens mij daar erg beperkt.

Voor behandelingen moet je inderdaad apart betalen en meestal ook reserveren.

Heb je al op de site van de zwaluwhoeve gekeken? Ik vind dat je daar best een indruk krijgt van wat er is én wat het kost.

Ik hou persoonlijk ook niet sauna en ga er dus ook niet heen.

Naar de zwaluwhoeve en niet in de sauna? Lijkt me ook niets aan dan. Waarom wil je niet in de sauna?

oooooh ik wilde ook al zeggen: heeeerlijk een dagje zwaluwhoeve. Maar dat is voor mij synoniem met een dagje sauna (en lekkere opgietingen).

Ben ook benieuwd wat je reden is om niet in de sauna te gaan?

Er zijn best wel lekkere baden en zo, maar dat vind ik toch vooral voor tússen de sauna-rondes door.

ik vind dat snel; erg benauwd en die opgietingen heb ik zelf weinig aan, want ik ruik niet dus.

maar misschien dan toch maar eens de sauna gewoon proberen.

misschien valt het me wel mee

opgieting is niet alleen geur maar vooral ook gevoelsmatig heel veel warmer dan een normale sauna. (maar als je in normale sauna al benauwd krijgt, is het niet zo’n goed idee lijkt me).

Misschien gewoon eens vijf minuten op de onderste tree proberen?

ik dacht ook al: naar de zwaluwhoeve en niet in de sauna…ik zou het persoonlijk dan zonde van mijn geld vinden.

Ik ben nog niet in zwaluwhoeve geweest, wel vaak in veluwse bron.

Vele soorten sauna’s een aantal verschillende baden en ook verschillende stoombaden (maar als je benauwd wordt van sauna zou ik dat ook niet aanbevelen)

Behandelingen zijn bij beiden in overvloed mogelijk maar altijd betaald en meestal alleen bij vooraf reserveren.

Mag ik vragen wat jij had verwacht als je niet in de sauna gaat? (uit interesse, niet om aan te vallen hoor)

ik dacht dat ze daar ook baden hadden en turkse stoombaden etc.

en tuurlijk zijn daar saunas in overvloed natuurlijk :wink:

en ik ga ook zeker proberen daar in te gaan,

volgens mij was ik een jaar of 20 dat ik daar vooor het laatst in ben geweest, dus misschien gaat het nu wel goed

als het al zo lang geleden is, en je bent er toch, zou ik het idd zeker even proberen. En dan goed afkoelen achteraf (ook je hoofd!) en veel water drinken gedurende de dag.

bedankt voor de tip.

ik drink zowieso al zo’n 2 a 3 liter water op een dag. dus dat komt goed :thumbup:

vanaaf nog alles ff netjes bijwerken :wink:

en alle logeerspullen voor de kids pakken en dan morgenvroeg om half 10 gaan we weg.

we overnachten ook in een hotel in de buurt,

heerlijk een keer een nachtje doorslapen :zzz:

Dat is sowieso lekker!! Gewoon proberen die sauna en anders gewoon lekker met een boekje in een ligstoel/bank bij de haard :wink: Heerlijk!!

nou we zijn terug,

wat was dat heerlijk zeg

ben volgens mij elke sauna in geweest

en we hebben een opgieting gedaan.

we hebben heerlijk genoten

en weetje wie er ook rond liep…Bas muis

haha leuk dat het zo goed beviel! En cool (oh nee, heet :smiley: ) dat je gewoon ook zoveel in de sauna’s bent geweest!

ik zag dat je bij princess nu bij aankoop van 25 euro voor 2 personen toegang tot zwaluwhoeve krijgt :thumbup: ik ga dan dus gewoon bijna twijfelen of ik niet gewoon een friteuse zal kopen, gewoon omdat ik dan die twee kaartjes krijg…

wil je nog voor 31 december, want dan weet ik een site waar je een gratis voucher krijgt voor gratis entree