zwakke baarmoedermond/cerclage

lieve meiden.

zoals sommigen weten ben ik mijn zoontje verloren met 20 wk zwangerschap. de oorzaak is een zwakke baarmoedermond. ze wouden een noodcerclage plaatsen(bandje om me baarmoedermond). maar helaas had ik niet genoeg baarmoedermond meer over om er een bandje omheen te kunnen plaatsen. dus helaas is me kleine vent na 5,6 dagen geboren.

bij een volgende zwangerschap krijg ik een cerclage. ik krijg geen gewone cerclage omdat dat niet bij mij meer zal baten omdat mijn baarmoedermond verkort is. ik krijg een hoog vaginaal bandje of een bandje via mijn buikwand en daarmee moet ik bevallen via een keizersnee. zijn er vrouwen die ook zoiets dergelijks hebben meegemaakt? die ook een cerclage hebben gehad of nog hebben?zou graag horen van jullie.

heel veel liefs jody en jeremiah* :vlinder:

dag Jody,

ik heb je reeds eerder es gesproken en eerlijk gezegd ben ook nog maar één iemand tegengekomen waar ik over een cerclage es heb kunnen spreken, ben nu terug zwanger en normaal gezien moet ik een cerclage gezet worden binnen zes of zeven weken, en ook aan het eind een geplande keizersnede, als je er iets meer wil over horen laat ik je alvast iets weten maar ik weet niet of ik je heel veel mee help hiermee.

alvast :hug: :hug:

groetjes Lynn mama van Senne* en???

kijk hier eens:

http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/

daar zitten allerlei professionals en staan 1000-den vragen al gesteld…dus zoek eerst je vraag op…misschien staan er al meerdere antwoorden door de tijd heen vermeld :wink:

succes!

bedankt voor jullie mailtjes . ik moet helaas snel zijn want ik heb niet zoveel tijd meer ik zit namelijk in het internet cafe want mijn computer is kapot.

xxx tot snel xxx jody