Ik heb het idee dat mijn eisprong op 4 januari is geweest. Ik heb toen behoorlijk wat buikpijn gehad. De dagen ervoor bij het klussen had ik net voor en tijdens mijn orgasme steekjes rondom mijn eierstokken. Op het forum zeiden ze hier dat mijn eisprong er aan zat te komen. Dus toen op 4 januari buikpijn en nu sinds een dag of twee een zwaar gevoel in mijn onderbuik en steekjes.
Gisteren was ik bij een paranormale vrouw (je moet erin geloven hoor) Ze kan ook niet alles voelen. Soms krijgt ze iets heel sterk door en soms maar heel licht. Toen ik daar lag toen leek het net alsof er op mijn onderbuik een steen lag. Echt heel zwaar. Dat vond ik wel heel typerend.
Vandaag heb ik hier ook weer last van gehad en mijn broek staat nog steeds strak gespannen.
Ik wil in ieder geval tot volgende week wachten met testen (dat is dan een week na mijn vermoedelijke eisprong).
Wat denken jullie van dat zware gevoel in mijn onderbuik? Wat kan dat zijn?
( ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus, maar zoals je in mijn onderschrift kan zien ben ik heel onregelmatig)
X Linda
Niemand een idee???
Tsja kan heel veel zijn… Heb je niet een blaasontsteking? Dat kan ook nogal zwaar aanvoelen… En zwanger zijn en ongesteld worden lijken ook zoveel op elkaar dus dat kan het natuurlijk ook nog zijn…
Maar als je dus 4 januari je ei hebt gehad moet je nog ff geduld hebben met testen…
Succes!
ik ken het gevoel maar denk dat het tussen me oren zit :roll:
dat zware gevoel heb ik ook gehad deze maand. ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus maar nog een nega test. dus ben benieuwd.
Las toevallig dit topic omdat ik zelf vage buikklachten heb, maar gewoon condoom heb gebruikt dus de kans minimaal is. Maar dames ik zie jullie banners van harte gefeliciteerd met jullie prille zwangerschappen.
Gr. Laura
ilaan dank je. dus bij mij was het zware gevoel in de onderbuik een zwangerschap hahaha.
@lotte82 wrote:
ilaan dank je. dus bij mij was het zware gevoel in de onderbuik een zwangerschap hahaha.
spannend ik ga morgen testen heb ook een zwaar gevoel
@bianca&? wrote:
@lotte82 wrote:ilaan dank je. dus bij mij was het zware gevoel in de onderbuik een zwangerschap hahaha.
spannend ik ga morgen testen heb ook een zwaar gevoel
tada zware gevoel was hier idd ook zwanger :inlove:
bianca van harte gefeliciteerdddddddddddd
Gefeliciteerd :inlove: :inlove:
Linda en Bianca GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: