Zuurtegraad

Wij hebben gister in het ziekenhuis te horen gekregen, na een SL-test, dat de zwemmertjes niet overleven bij mij.

De zuurtegraad in mijn lichaam is te hoog, waardoor ze al sterven voordat ze mijn baarmoeder hebben bereikt.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand iets wat ik hieraan zou kunnen doen?

Ik heb gister voor de zekerheid maar 's van Lactacyd zo’n vaginale douche gekocht. Tja, baat het niet dan schaadt het niet… :think:

Lactacyd moet je niet gebruiken, want dat schaadt juist wel! Dat verstoort juist de balans. Alleen wassen met water en niet inwendig spoelen!

Aan een te hoge zuurgraad kun je zelf weinig doen. Het is niet op te lossen met zeepjes of iets dergelijks. Meestal wordt bij vijandig slijm IUI gedaan. Er bestaat wel een spoeling, maar dat is alleen op recept van de gyn te verkrijgen. Dus daar zou je naar kunnen vragen.

Succes!

hoi yinyang

wij hebben vrijdag de sl-test,… ik hoop echt dat het bij mij wel goed is… :shifty: :shifty: :shifty: maar ben wel beneiuwd wat ze nu bij jou gaan doen… laat je het ons weten??? :hug:

:-* suus

Tuurlijk laat ik iets weten Suus!! Ik vind het erg fijn dat ik hier af en toe even lekker mijn ei kwijt kan. :think: Das ook een rare uitdrukking zo op dit forum :slight_smile:

YingYang:

Weet je nu al iets meer wat ze gaan aan het hoge zuurgraad ??

Ik moet 20 mei voor de SL test en ik gebruik altijd al Lactacyd en dat mag ik nu voor de test niet gebruiken, omdat het de uitslag kan beinvloeden…

bij mij was overigens de sl test wel goed… en zuurtegraad was ook goed!!!

ben heel beneiuwd wat er nu aan gedaan is??

x suus

@ Tijgertje & Flowergirl.

Aan de zuurtegraad is niks gedaan. We zijn nu met IUI begonnen. Hebben de 1e al gehad, en die is waarschijnlijk niet gelukt. Ik zit namelijk nog steeds op de menstruatie te wachten. Heb alleen maar oudbruin verlies gehad en geen helderrood. Woensdag moet ik ziekenhuis weer bellen om te horen wat ze dan gaan doen.

Balen YingYang dat de eerste iui niet goed is gegaan … :hug:

Hier wel 5 negatieve samenlevingstesten gehad en toch 2 gezonde kinderen. Bij de laatste was de test negatief terwijl we daarmee toch echt zwanger zijn geworden. In mijn ogen zegt zo’n test dus vrij weinig.

@ Paikea:

Dus bij jou het levende bewijs dat zo’n test ook niet alles zegt.

Maar dan vraag ik me af waarom ze zo’n test dan doen ?

Tja, het is idd heel jammer. Maar van het ziekenhuis word ik ook niet veel wijzer.

Ik ben dus nog stééds niet ongesteld. IUI op 21 april gehad. Laatste ongi begon op 9 april. Dus tel maar na. Ik had géén positieve testen, maar :evil: no way. Alleen paar dagen heel matig oudbruin verlies gehad.

Heb het ziekenhuis weer gebeld, verhaal uitgelegd. Ze ging even overleggen. Kwam ze terug, kreeg ik te horen: “Tja, u zegt zelf ook al dat het voor uw doen geen normale menstruatie was, dus tja, dan zou ik zeggen, wacht het dan nóg maar een weekje af…” :wall:

Vorige week zeiden ze, als het er volgende week niet is, dan bellen en gaan we kijken wat we kunnen doen. En nu krijg ik plompverloren te horen dat ik nóg langer moet wachten. Dit is toch raar of niet soms?

Ze hebben vooraf ook niet verteld dat het evt langer kon duren na medicijngebruik voor je ongi wordt. We zijn dus maar in het diepe gegooid, en als je met vragen komt dan schuiven ze je af met “wacht maar even af” :twisted: :twisted: Ik ben zó boos!!!
[/color]

YingYang:

Ik snap dat je boos bent, ik vind dit ook een hele rare reactie van de arts en ik vind het ook raar dat ze je weer een week laten wachten. Ze hadden in ieder geval even betere uitleg kunnen geven en misschien voor nu een echo maken om te kijken hoe het er van binnen uit ziet ??

Of kunnen ze dan nog niet veel zien ??

Hoe gaat zo’n samenlevingstest precies in zijn werk ?

Ik heb gehoord en gelezen dat het met de eendebek gebeurd en dat ze dan een zuigertje gebruiken ??

Doet het zeer of merk je er heel weinig van ??

Ik heb de test morgenochtend tussen 9.00 en 9.30 uur :shifty:

Tijdens een samenlevingstest wordt er een uitstrijkje gemaakt, daar voel je niks van. Mbv een eendebek wordt de baarmoedermond in zicht gebracht. Daarna wordt er een klein spateltje over je baarmoedermond gehaald en wat slijm weggenomen. Dit wordt onder een microscoop bekeken. Er wordt gekeken naar de zuurtegraad, hoe de samenstelling is, of er zaadcellen aanwezig zijn. Het onderzoek stelt niet zoveel voor, er wordt niet met een zuigertje gewerkt. Succes morgen!

Ok dank je wel Jippie !

Het gaat dus bijna hetzelfde als bij een uitstrijkje …

Mijn SL-test is goed gegaan en de uitslag was positief.

De zwemmers van manlief kunnen er dus gewoon door heen en het zuurtegraad is ook goed :dance: