Zuur zweet

Mijn zoontje heeft sinds gisteren een heel raar zuur luchtje bij zich. We dachten eerst dat hij wat gespuugd had, maar de geur bleek van het zweet op zijn hoofdje af te komen. We hebben hem vandaag in bad gezet, maar heel snel roken we het weer. Weet iemand wat dit is en of we ermee naar de HA moeten? Verder merken we niet zo veel aan hem, af en toe is hij een beetje hangerig, maar wie heeft dat niet met deze warmte?

Merijn heeft dat ook hoor met deze warmte… Hij heeft een surf-kapsel,. dus haar is wat langer en vooral daaronder ruikt het zo. Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken hoor

Senne heeft het ook brrr. Ik dacht eerst dat het kwam door opgedroogd kwijl ofzo (kan ook zo stinken) maar dat was het niet. Vanmorgen maar snel in bad gedaan en als het weer zo stinkt morgen weer :mrgreen:

Ja hoor, hier ook zo’n zweet-luchtje.

vooral z’n bed moet goed verschoond worden, want daarin ruik je het ook erg sterk.

Bedankt voor jullie reacties :-* . Ik weet nu in ieder geval dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat het iets volkomen normaals is. We blijven hem maar gewoon in bad doen (oh, wat vindt hij dat erg :liar: :mrgreen: ) en zijn bed verschonen en vooral hopen dat het snel afkoelt :wink: