Zumba

Wie heeft dat eigenlijk in huis of volgt dat via de sportschool ?



Ik hou van dansen, alleen ik ben er niet goed in :lol: :shifty:

Nu is er bij ons in de buurt ook een school waar ze lessen geven.

Dus ik meteen maar ff een reactie sturen dat ik wel een gratis lesje mee wil volgen.



En ja, gister kreeg ik bericht. Volgende week mag ik er aan geloven, samen met mijn schoonzusje gaan we Zumba-en ! :mrgreen:



Maar ben toch nieuwsgierig aangezien het best een rage is geworden of er meer mensen zijn die dat doen.

Ik heb er werkelijk nog nooooooit van gehoord :roll:

Het lijkt mij ook onwijs gaaf!

@Paschal75 wrote:

Ik heb er werkelijk nog nooooooit van gehoord :roll:




:mrgreen:



Echt niet ? Is best bekend nu eigenlijk …

Is op Tell Sell ook vaak te zien, maar ja, je moet af en toe dan ook weleens gekeken hebben (kijk bijna nooit naar Tell Sell, mits er niks te zien is op tv :wink: )

Ik heb het hier liggen maar nog niet gebuikt.

Tama heeft zumba en Affie volgens mij ook :think:

Ik doe het wel eens thuis in mijn woonkamer. Het is wel grappig :wink:

@Vicky wrote:

Ik doe het wel eens thuis in mijn woonkamer. Het is wel grappig :wink:




Wel goed oefenen he, want op 31 mei gaan we wat laten zien :lol:



Maar Femke,

Het is HEERLIJK.

De muziek is fantastisch en je moet gewoon zwiepen met die heupen. Probeer niet de eerste keer al alles perfect na te kunnen doen want dat lukt je niet en het gaat er juist om dat je lol hebt en niet te veel nadenkt.



Dus schaam je niet, shake that booty en schud die bloemkolen. :thumbup:

Veel plezier!

ik heb alle dvd’s gedownload om straks weer in shape t ekomen na de bevalling.

Lijkt me superleuk! Dus ik lees even mee met de ervaringen hier.

@OliviaMay wrote:

@Vicky wrote:
Ik doe het wel eens thuis in mijn woonkamer. Het is wel grappig :wink:




Wel goed oefenen he, want op 31 mei gaan we wat laten zien :lol:



Maar Femke,

Het is HEERLIJK.

De muziek is fantastisch en je moet gewoon zwiepen met die heupen. Probeer niet de eerste keer al alles perfect na te kunnen doen want dat lukt je niet en het gaat er juist om dat je lol hebt en niet te veel nadenkt.



Dus schaam je niet, shake that booty en schud die bloemkolen. :thumbup:

Veel plezier!




ja lol… ik doe het niet zo vaak hoor… ben ook begonnen met start to run, dus 3 x / week lopen… en dan nog 1 x / week steps… Ik probeer nog 1 keer per week te zumba’en, maar lukt niet altijd. Denk dat ik het in een sportschool leuker zou vinden, maar ze geven het hier jammer genoeg niet. Of jawel, 1 plaats wel, 45 euro voor 5 proeflessen :shifty: Dat is me toch een beetje te gek…



Ik vind de reggaeton het leukste trouwens. En eigenlijk alles waarbij je vooral veel met je kont en je heupen moet bewegen :lol: 8) :inlove:

@OliviaMay wrote:

@Vicky wrote:
Ik doe het wel eens thuis in mijn woonkamer. Het is wel grappig :wink:




Wel goed oefenen he, want op 31 mei gaan we wat laten zien :lol:



Maar Femke,

Het is HEERLIJK.

De muziek is fantastisch en je moet gewoon zwiepen met die heupen. Probeer niet de eerste keer al alles perfect na te kunnen doen want dat lukt je niet en het gaat er juist om dat je lol hebt en niet te veel nadenkt.



Dus schaam je niet, shake that booty en schud die bloemkolen. :thumbup:

Veel plezier!




:lol: :lol: :lol: :lol:



Ach, de eerste keer zal ik vast een ramp zijn … :mrgreen:

Mij gaat het om de muziek, de plezier en gewoon zo lekker bewegen.

Dus niet van die stomme apparaten erbij :roll:



Maar wat betalen jullie voor zo een lesje eigenlijk ?

Ik betaal niets, doe het gewoon thuis in de woonkamer met een dvd’tje :wink:

Vicky :



Je bent lekker bezig met bewegen !

Ik heb hier geeneens zoveel tijd voor ! :roll:

En da’s echter geen smoes … :naughty:



Zou willen dat ik zo veel kon sporten, maar mijn werk en de kinderen kosten veel tijd. Ben blij als ik 1x per week al lekker kan gaan swingen !



Maar 5 lessen voor 45 euro, vind ik ook erg duur. Alleen een onbeperkte abonnement bij ons in de buurt is al bijna 50 euro :shock:

Ik betaal 99 euro voor 13 lessen.

Eigenlijk net zoiets als bij jou in de buurt dus Vicky.



Maar ik heb echt elke week weer vreselijk veel zin om te gaan.


k vind de reggaeton het leukste trouwens. En eigenlijk alles waarbij je vooral veel met je kont en je heupen moet bewegen


Ja lekker is dat he. Ik heb heupen en billen en ik zal d'r mee schudden ook. :thumbup: :thumbup:

De samba is ook lekker, eerst leek het me onmogelijk voor m'n Hollandse lijf, maar het gaat nu wel een beetje.

In de gewone sportschool geven ze t hier niet… jammer, want anders was ik ook wel gegaan.



Ik ga s avonds lopen als de kindjes op bed liggen, kost me een half uurtje… anders zit ik dat half uurtje tv te kijken of te kokken, dan ga ik liever lopen.

Steps is een uur, dat doe ik op dinsdag van 18.45 tot 19.45. Beetje rottijd, want de kindjes gaan om 19u naar bed. Dus op dinsdag laat ik mijn man om 18.30 achter met een eettafel die nog vol staat en twee kids die een half uur later op bed moeten liggen.



Maar ik merk dat dat ik sporten echt nodig heb, voel me zoveel beter als ik het wel doe, en de wii fit voldeed al lang niet meer aan het soort beweging wat ik wilde hebben.

ik lees mee…



Lijkt me super leuk om te gaan doen…

en voor mij ook een avondje weg :smiley:

IK DOE HET!!! AND I LOVE IT!! :inlove: :dance:



Echt, ik ben helemaal verslaafd! Ik volg het hier op de sportschool en krijg les van een echte latina die super goed is. Het is zo leuk en je zweet je dooooood!! HeerlijK!



Was zelfs gevraagd om ook de instructors-cursus te volgen, mn instructrice had plaatsen ingekocht, maar helaas 300 dollar was me te veel :wink:

Bij ons in Emmen geven ze het wel…

Binnenkort ook een Zumba avond…met dansers…dus gewoon lekker een zumba avondje uit…



Wat het hier kost weet ik niet,mijn vriendin had een demonstratie ervan gezien en zei dat het erg pittig was,het was continue beweging op flink tempo…

ik zit er over te denken het thuispakket te doen!

want ik ken mezelf en ga toch niet naar de sportschool omdat ik me daar niet prettig voel (zijn wat dingetjes gebeurd)

Wat ik mij alleen wel afvraag is of het ook wel echt werkt.

Niet dat het alleen maar leuk is om te doen maar ook dat je er weer een strak buikje van krijg :smiley:

@OliviaMay wrote:

@Vicky wrote:
Ik doe het wel eens thuis in mijn woonkamer. Het is wel grappig :wink:




Wel goed oefenen he, want op 31 mei gaan we wat laten zien :lol:



Maar Femke,

Het is HEERLIJK.

De muziek is fantastisch en je moet gewoon zwiepen met die heupen. Probeer niet de eerste keer al alles perfect na te kunnen doen want dat lukt je niet en het gaat er juist om dat je lol hebt en niet te veel nadenkt.



Dus schaam je niet, shake that booty en schud die bloemkolen. :thumbup:

Veel plezier!




Ik heb jou vorige week zien zwiepen met je heupen, maar als jij een beginner bent dan kan ik het wel schudden…Man man wat kan jij zwiepen :mrgreen: