Zuid Frankrijk, hoe is het weer daar begin juni ?

Hoi allemaal,

Na aanleiding van vakantie naar Egypte, kwam ik ook een andere leuke optie tegen : met de auto naar Zuid Frankrijk.

Nu is mijn vraag, hoe is het weer begin juni daar eigenlijk ?

Volgens die site is het dan vanaf april al 26 graden ?

Zijn er mensen naar Zuid Frankrijk geweest in juni ?

Niet heel erg ver van Beziers.

Groetjes,

Femke

wij waren van 1 tot 15 juni in de Camarque en daar was het heerlijk weer. Steeds tegen de 28 gr. Op weeronline kun je zien hoe de temperatuur in een plaats de laatste 12 jaar gemiddeld is geweest in een bepaalde week of maand.

ja hoor heerlijk weer daar dan al.

Normaal gesproken (ook dit jaar) is het al vanaf mei ontzettend heerlijk weer daar, alleen doordat het vorig jaar echt heel vreselijk daar is geweest is men wat voorzichtiger geworden om zich daar zo over uit te laten…

Maar goed vorig jaar was het bijna in heel europa heel slecht dus…

lekker gaan boeken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ben helemaal niet jaloers :liar: :liar: :liar: :wink: :wink: :wink:

meestal is het daar heerlijk weer, veel lekkerder eigenlijk dan in de zomer. Zo snikheet met kleine kinderen vind ik niks :oops:

we gaan zelf ook in de meivakantie naar z-frankrijk (ook vlakbij Beziers), kamperen met de tent. Dat kan dan prima, al nemen we voor 's avonds warme truien mee en slapen de kinderen in hun flanellen pyjama in de slaapzak (i.p.v. bloot onder een lakentje :wink: ), omdat het 's nachts wat sneller afkoelt en ook kouder is.