Zucht...

ik had gewoon net sjans van twee leuke jochies op de fiets. Ze kwamen achter me rijden en belden en op zo’n manier die ik me nog van laaaaang geleden kan herinneren “Halloo”. Dus ikke ook halloo wat zullen ze geschrokken zijn toen ze omkeken :mrgreen: . Dus ikke met een vette knipoog sorry jongens te oud. Eentje probeerde het nog goed te maken met neeee jooooh. Maar ach mijn dag is goed 8) .

Haha,

Zo zie je maar!

Uhm Lieke wat vind jij? Zie ik er uit als ruim 35 of op uhm nou ja stukken jonger voor van die gastjes… ik vind zelf dat ik er niet zo jong meer uit zie. Had wel een broek aan waarvan ik zelf vind dat ik er een goeie kont in heb (als ik dat geweten had had ik er wat meer van gekocht :slight_smile: ). Van achteren zie ik er blijkbaar leuk genoeg uit.

:mrgreen:

Kan je mij het merk van die broek geven :wink: :mrgreen:

Wat zeggen ze ook alweer… van achter lyceum, van voren museum? Zoiets? :mrgreen:



Maar leuk toch… betekent dat je er van achter in ieder geval leuk genoeg uitzoekt om sjans te hebben van die jonge jochies… en aangezien de hedendaagse pubers volgens mij heul, heul kritisch zijn… :smiley:

hahaha Suus ik wil ook het merk wel weten :mrgreen:

Kniebroekje van EDC van vorig jaar dus dat wordt dan druk op MP alleen weet ik hoe ie er uit ziet :mrgreen:

Hahaha, zie jij er nog zooooo jong uit dan :wink: :lol: ?

Leuke actie!