Zucht....

Ik zit Marijn d’r lange vingers op te vreten…

ja… állemaal…

Ik sluit me aan nu, -12 kilo en ik heb gewoon GEEN zin meer in lijnen. Ik zit met de zak manna snoepjes van dochterlief :oops:

Manna snoepjes? Wa’s dat??

En lange vingers :drool:

Rijstsnoepjes. :drool:

Hihi… Hier - 8 en ook éffe beu er van! (en ik had gewoon TREK, na die drie aardappelschijfjes en die 2 lepels rode biet…)

@Reat wrote:

Rijstsnoepjes. :drool:

Ooooooooooooooh ja kan ik ook hele zakken van wegstouwen :inlove:

Zoonlief ook eigenlijk!

Jullie zijn wel goed bezig met afvallen meiden! Geniet maar even lekker van de zoetigheid! :thumbup:

inmiddels mag ik 3 beschuitjes kaas erbij zetten, t’snoep heb ik terug gelegd :oops:

@Reat wrote:

inmiddels mag ik 3 beschuitjes kaas erbij zetten, t’snoep heb ik terug gelegd :oops:

Tjee knapperd!!

(ik at vanochtend om 9 uur een halve zak popcorn weg… schaamteloos… uch. :oops: )

THx haha maar ik had al meer manna snoepjes gepikt vandaag, voor ik helemaal dichtrgroei :mrgreen:

Ik voel me dan toch te schuldig :think: :lol: [/spoiler]

Ik zit op dit moment een zak drop weg te vreten (want eten noem ik het niet)

En ik had me net gisteravond voorgenomen per vandaag op m’n eetgedrag te gaan letten :roll: Wie heeft er nog wat discipline over? :eh:

mijn discipline voorraad is ook op helaas!

t scheelt dat ik meer gezonde dingen aan het snacken ben. maar de hoeveelheid…

Ik moet gewoon in een tropisch land gaan wonen. Ik had vandaag gewoon geen zin in eten en alleen in fruit omdat ik het warm had.

Dus … het ligt niet aan gebrek aan doorzettingsvermogen, maar gewoon aan het klimaat :mrgreen:

@juulke wrote:

Ik moet gewoon in een tropisch land gaan wonen. Ik had vandaag gewoon geen zin in eten en alleen in fruit omdat ik het warm had.

Dus … het ligt niet aan gebrek aan doorzettingsvermogen, maar gewoon aan het klimaat :mrgreen:

hier kan ik me helemaaaaal in vinden :smiley:

en zon bkje aardbeien snoept lekker weg, en is minder heftig voor een schuldgevoel

Ik heb beslag gelegd op hub zijn chocolate chipped cookies :oops: :drool:

Ik zit met een bakkie olijven voor me neus :drool:

ach Reat en Marion, als je zó aan het lijnen bent, en je neemt nu even echt wat lekkers (hihi Marion, álle lange vingers opeten :mrgreen:), dan respecteer je wel meteen meer de lekkere dingen!

ik heb vandaag ook heel goed gedaan met sla en komkommer en kalkoenfilet mee, maar vanavond toch een stukje abrikozentaart gegeten, en een half monatoetje stroopwafelsmaak :shifty:

ohhh zo lekker

maar ik heb wat nieuws ondekt en het is 100% goed voor de slankelijn

nog beter er zit geen kcal in :smiley:

ijsblokjes :mrgreen:

mijn collega heeft me aangestoken… en het helpt echt

het is dorstlessend, verkoelend met dit warme weer en het stilt de ergste trek in lekkere dingen

ik zei al tegen haar… vandaar dat je zo slank blijft :lol: