4 dagen over tijd en al 3 negatieve testen. Ãœberhaupt is de kans dat ik zwanger ben heel minuscuul daar wij nog niet direct voor het eggie gingen en we dus nog met CD’tjes vreeën. We hebben het afgelopen maand ÉÉN keer onveilig gedaan, 5 dagen nadat ik, supposedly, mijn ei gehad had moeten hebben. Ik ben eigenlijk ALTIJD op tijd, nooit een cyclus langer dan 29 dagen gehad. Nu 3 maanden van de pil cyclus weer keurig op rit met 24 en 27 dagen en nu dit… Zit overigens nu op dag 32.
Heb inmiddels drie verschillende testen gedaan en ze zijn allemaal negatief…
En wáárom komen die rotduivels nou niet?!?!?!?
o wat een onzekerheid he marion
@kimmiejj wrote:
o wat een onzekerheid he marion
Nogal, en inmiddels boeit het me niet meer dat, als het wel zo is, ik wéér een meikindje krijg… Ik had het toch heel graag gewild… Na ja, vlug de duivels maar en dan op naar de volgende ronde…
soms als je stress hebt dan kan t later komen… misschien even aan iets anders denken?? succes!
Sinds wanneer ben je gestopt met de pil, 3 maanden of snap ik je nu niet goed?
Want er is wel tijd nodig om een ritme te krijgen he…!
Ja drie maanden en alles direct op rit, zoals voorheen! Ik weet het, maar ik word er stapelgek van dat die rotduivels maar niet komen. Dat ik niet zwanger ben dát geloof ik nu inmiddels wel… Na ja, toch gewoon effe zeiekn dusseh: ZUCHT!!!