Moet even iets kwijt hoor.
Zijn we gisterenavond even naar het theater geweest. Lekker even weg, ontspannen.
En dan wordt er weer zo’n opmerking gemaakt waardoor het toch weer gaat knagen he…bah!
Staat er zo’n miep op het toneel die grappig probeert te doen (sorry, wanneer ik baal wordt ik cynisch…) gaat het over mannen en vrouwen en relaties. Roept ze dat ze van haar man niet zou mogen werken omdat vrouwen ‘zijn gemaakt om kinderen te baren’…nou, dat vond ze wel makkelijk.
zucht, zucht, zucht. Weet dat ik niet zo hoog op moet nemen maar dit soort cliche’s daar kan ik dus echt niet tegen he, en ik baal dan zo dat het me toch raakt! bah!
Nou, wilde ik effies van me af typen.
Och meissie… ik kan daar ook niet tegen hoor… Dat soort “grapjes”… :hug:
Maar ik gooide het altijd maar op de onwetendheid van andere mensen. In mijn ogen zijn ze gewoon te “dom” om na te kunnen denken, dat niet alles vanzelfsprekend is.
(En soms is dat maar goed ook, want je gunt ook niemand de ellende die je zelf hebt meegemaakt, toch?)
Maar dat neemt niet weg dat jij weer een steek door je hart hebt gehad en dat je wéér met beide benen op de grond staat.
Dikke knuf meis… :hug:
Liefs, :-*
Noortje
Waar ben je naartoe geweest?
Als het een cabaret voorstelling is dan zou je zoiets kunnen verwachten.
Wel rot voor je dat je het persoonlijk aantrekt. Is niet leuk als je je daardoor geraakt voelt inderdaad.
Adem in, adem uit, mensen hebben allemaal een ander soort humor, soms raakt het je te diep en moet je het even ‘verwerken’
Ik hou zelf altijd wel van zelfspot en kan daardoor ook goed tegen grapjes van een ander. Ook dit soort grapjes, die ik op dat moment waarschijnlijk alleen maar erg flauw vind
Zoals je zelf zegt, probeer het van je af te zetten :hug: :-*
och meid toch :hug:
kan me voorstellen dat die opmerking je ff aan trok zou ik ook hebben ik kan er ook niet zo goed tegen
vervelend hopelijk was de rest van de voorstelling wel leuk
heb het alweer van me af kunnen zetten hoor, zo erg was het eigenlijk nu ook weer niet. Inderdaad was het cabaret. Cabaret-estafette.
Gemiddeld niveau niet echt een aanrader.
Hoi hoi
Ja suf is dat he?
Normaal sta je helemaal niet stil bij die cliche-opmerkingen… en nu raakt het je gewoon helemaal en valt het meestal heel verkeerd… echt suf dus…
Ik heb eigenlijk ook hetzelfde met die vragen als… ben je nog niet zwanger? Is het geen tijd… etc… normaal sta je daar niet bij stil… maar ook deze raken je dan… Nu ik al zo lang bezig ben weet ik zeker dat ik nooit zomaar dit soort dingen tegen iemand anders meer zou zeggen… Terwijl ik voor die tijd daar helemaal niet bij stil stond en wellicht ook wel eens iets “doms” heb gevraagd… Meestal goed bedoeld… maar ik kan het ook niet meer hebben… Mijn antwoord is tegenwoordig ook vaak: je kunt niet alles krijgen wat je wilt… dan is het gelijk lekker stil… maar bah bah… wat vervelenr irritant…