Zucht

Kijk naar het tijdstip van posten en je snapt waarom zucht :? .

Lars is al heel de avond aan het brullen, bijna non-stop. Ben dus maar naar beneden gegaan, baby tv aangezet en hopen dat ie moe gaat worden. Overigens ligt ie nu te spelen :shock: .



En vanmorgen was ik er al om 05.00 uur uit, lag dus vanavond om 21.30 uur in bed, maar helaas, het is me niet gegund…



Nog meer nachtbrakers???

hoi :mrgreen:

ik ook nachtbraker :mrgreen:



jij sterkte met het wakker zijn zeg :-* :hug:

He!



Moet jij niet slapen dan?

waar ben je nuuuuuuuuu?



ofmeot ik schreeeuwen ?

ha daar ben je al



ik dahct al schreeuwen kan niet , dan is iedereen wakkur straks 8) :roll:

Ben dr wel hoor :mrgreen:

@Juudje26 wrote:

He!



Moet jij niet slapen dan?




Euhm ja moet eig wel haha maar ik slaap vaak niet hoor

ik was al voor de grap mailtjes aan zenden haha ik verveelde me

Jeetje, had niet verwacht op dit zeer late uur nog Kokkers aan te treffen, maar ja, een KoK-kanjer moet natuurlijk altijd en immer op haar post zijn :lol:

mwahaha ja LOL ik zat al te zien of er een “bekende” KoK ker wakker was , maar niemand gespot …

en ik had honger dus heb net een hele meloen opgegeten :drool:

Een hele meloen :shock: :shock: ?

Kan er met de beste wil van de wereld geen zin aan krijgen, maar ieder zijn meug!



Ik zit hier te hopen dat Lars moe zal worden, maar tot nu toe geen spoor van moeheid te bekennen :twisted:

haha das nietbest, euhm ms eum muziekie op zetten ?

Ja, Baby TV staat aan, val haast zelf in slaap van de muziek, maar Lars boeit het niks :?

het was zo een kleine gele meloen met meer schil ( of hoe je hetnoemt ) er om heen dan inhoudt om op te peuzelen … maar smaakte prima haha



Eig heb ik nog honger… heb ik nooit snachts :think: heb eig niks in huis wat ik zo even kan eten en nog enigszins gezond ook

nee vreemd dat hetem niks doet isi dd saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai hoe was jou dag ?[/code]

Ik noem: tomaat, komkommer, radijs, augurken, uitjes, stukje kaas… :drool:



Zou er zelf honger van krijgen :mrgreen:

Nou, vanochtend ging om 5.00 uur de wekker :? . Ik moest Jan naar zijn werk brengen. Dus om kwart voor 6 lag ik er weer in en toen werd Lars om 6.30 uur wakker en wilde fles. Daarna niet meer geslapen.

Moest vandaag ook heel de dag werken en was vanavond rond 18.30 uur pas thuis.

Was dus echt gesloopt en hoopte op een lange nacht, maar helaas :evil:

hm augurken heb ik.

Maar is ook zo saaaaaaaaaaaaaai zonder boterhamworst



ach eig moet ik zogewoon gaan slapen