zucht...waar kan een ander zich druk om maken zeg mbt bv

zucht…ik ga ook even zeuren…



even een kleine vooruitleg:



Sem geef ik bv sinds geboorte(met onderbreking met 9 maanden maar goed)

Sanne heb ik maar 3 weken bv kunnen geven en doordat ik toen nog niet wist van Lk’s ed ben ik toen met pijn in mijn hart overgestapt op kv.



goed.

Nu is Sanne eigenlijk nooit ziek…ja af en toe verkouden oid en ze heeft last van de darmen heel erg maar verder niet ziek enz

Sem is eigenlijk heel vaak verkouden,ooronsteking,amandelen onstoken ed.



Nu gaan mensen zitten zeuren dat ik dan maar moet stoppen met bv en beginnen vervolgens hele discussies dat nu wel blijkt dat BV niet beter is dan KV omdat het toch voor de afweerstoffen was??? en ga zo maar verder.



Kortom ze vinden dat ik sem te lang bv geef :roll: en dat het toch niet meer helpt en dat zij maar gelijk beginne met KV omdat nu wel blijkt dat het toch geen meerwaarde voor de afweer heeft…(collega’s zijn dat)



zucht…wordt er moedeloos van…



sorry moest het even kwijt…vannochtend kookte ik werkelijk van de bemoeienis…

Pfff ja een ander weet t altijd beter!



Niet naar luisteren, doen wat je hart je ingeeft… Niet wat anderen vinden!

Ach meis… trek je er niks van aan… gewoon een big smile opzetten en zeggen: ik weet waar ik het voor doe… en ik weet ook wat de gevolgen zijn in de toekomst… waar de BV goed voor is… en nu jullie klep dichthouden of anders duw ik er een tepel in… :snooty:

Je moet er een beetje lacherig over doen… echt… don’t let it get 2 you… zoiets… je weet wel… laat je niet kennen want dan weten ze dat het je gevoelige plek is en blijvennnn ze je daarop duwen… :naughty:

Gewoon een stevige zin erin gooien en niet meer op terugkomen…

OF de 1001 redenen om te BV uitprinten en ophangen en zeggen dat verkoudheden enz maar een klein iets is… :angel:

Gewoon terug zeggen…kan je nagaan hoe ziek Sem had kunnen zijn met zijn weerstand als hij ook nog eens géén bv kreeg :roll: :snooty:

Stom…

Idioten zijn het…nitwits die niet weten waar ze het over hebben…jaloers…de klok horen luiden maar niet weten waar de Tepel hangt :mrgreen: moet ik nog ff doorgaan!?

Laat ze gaan…als jij maar weet hoe het zit! :hug:

naja zeg, los van die hele discussie …



waar bemoeien ze zich mee, is toch van de zotte dan iemand anders die keuze voor je wil gaan maken.



xx

famke

Lekkere statistiek houden die collega’s van jou erop na zeg! Een sample van 2 zegt ook echt ALLLLLLLES over de voor- en nadelen van het geven van borstvoeding. Zou wat zijn zeg, als er hier 2 auto’s voor een stoplicht staan te wachten staan toch ook niet alle auto’s over de hele wereld stil?? Kan me echt zo boos maken over zulke idiote uitspraken. Gewoon lekker negeren meis! Je doet het supergoed! Hulde dat je al zo lang bv geeft!! :thumbup: :thumbup:

Echt aan zulk soort onzin discussies (statistiek van nul komma naadje) moet je geen eens energie verspillen!! Lekker laten kletsen (maar ja das makkelijker gezegd als gedaan)

Ene oor in andere oor uit meis :-*

Zolang jij weet waar je het voor doet dan is het goed…

o dank jullie wel… :-* …ik dacht ook: ene oor in andere oor uit maar hoe sommige mensen over bv praten :shock: …echt anti anti…ik respecteer ieders keus en men moet ook doen wat men zelf wil maar om iets zo af te gaan lopen kraken in het algemeen alsof het een zonde is :wall: :hand: :shock: …daar ging ik wel van stuiteren zeg…

@issie wrote:

o dank jullie wel… :-* …ik dacht ook: ene oor in andere oor uit maar hoe sommige mensen over bv praten :shock: …echt anti anti…ik respecteer ieders keus en men moet ook doen wat men zelf wil maar om iets zo af te gaan lopen kraken in het algemeen alsof het een zonde is :wall: :hand: :shock: …daar ging ik wel van stuiteren zeg…






hhahahaha… moet even lachen… want zo zie je maar… de KV mama’s hebben dat gevoel soms van BV mama’s… maar andersom word je ook vaak om de oren geslagen met de pro-FV leuzen… :mrgreen:

Je kan het ook terugkaatsen: ‘mag ik dan óók bepalen wat jij voortaan eet en drinkt??’ :twisted: