Hallo,
Ik heb vandaag een afspraak gehad bij de gyn voor een echo en voor een uitstrijkje te laten maken.
De hormoonwaardes waren goed en er was een piepklein follikeltje te zien.
Maar ik mag waarschijnlijk niet met Clomid beginnen , want ik ben te zwaar. Ik moet eerst 15 kg afvallen.
Ze zou nog met mijn gyn overleggen , maar ze denkt niet dat de gyn mij groen licht geeft.
Ik kon op dat moment wel in janken uitbarsten. De vorige week was ik mooi ongesteld , maar toen mocht ze me geen hormonen voorschrijven , omdat ik eerst bloed moest laten prikken… tja , en nu dit!
Heb voor a.s maandag een afspraak gemaakt bij de sportschool bij ons in het dorp. :shifty:
Groetjes,
van een teleurgestelde Linda…
meid ik weet hoe jij je voelt.ik heb 3 rondes clomid gehad toen ik 110 woog ,daarna werd bij mij diabetes vast gesteld heel lang mee bezig geweest het goed te stellen(schommelt nog steeds) en daarna woog ik 100 moest ik eerst maar is 15 kg afvallen voordat ik verder mocht.
ipv die 15 kg af te vallen ben ik ze door stress etc aangekomen dus mag nu 30 kg afvallen.
leuk is heeeeeeeeeeeeel wat anders iig.
ik moet wel even vermelden dat ik een eetstoornis heb, dus dat bemoeilijkt ook mijn afvallen samen met de diabetes en trage schildklier.
maar iig ik weet hoe je je voelt. laat je niet op de kop zitten en ga proberen af te vallen wie weet lukt het jou beter dan mij en als je steun nodig mocht hebben moet je maar is bij het toppic “afvalkluppie deel 5” kijken.
groetjes annie
Linda, je bent niet de enige hoor!!
Zoals Annie al schreef, wij kletsen een beetje over eten en afvallen in afvalklupie deel 5.
Hallo Linda,
Jeetje dat is niet iets wat je graag wilt horen.
Ik hoop voor jou dat je snel wel mag gaan beginnen.
hoihoi,
jou verhaal klinkt mij bekend in de oren.
Ik heb ook pcos waar ik achter kwam doordat ik geen menstruatie meer kreeg na het stoppen van de pil.
De gyneacoloog zei tegen mij dat dit mede komt door mijn overgewicht ( ik ben 1.65 en woog 109)
Dus ik moest eerst maar 17 kilo afvallen om op een bmi te komen van 32.
Dan moet ik nog een half jaar wachten want mischien zou dan mijn cyclus wel weer op gang komen.
Nu inmiddels 10 kilo afgevallen te zijn en anderhalf jaar verder, wordt het steeds spannender maar nog steeds geen cyclus.
Wil dus nu ook wel onderhand geholpen worden. maar ga nog wel door tot ik die 17 kilo behaald heb.
Nou wil je meer weten of nog ff lekker verder babbelen.
Mijn msn is m.d.nowee@hotmail.com
Groetjes Debora