Ik heb vrijdag een gala feest en ik heb dit jurkje ongeveer (esprit)… maar dan in het zwart… met plooij. Ik heb m een half jaar geleden gekocht… maar sindsdien lig ik in scheiding en hoe harder ik riep dat ik ging lijnen… hoe meer ik ging eten… nu ben ik misschien hooguit 2 kilo zwaarder, maar hij zit voor geen meter…
de rits bobbelt op aan de achterkant op mijn kont… doe zo’n heerlijke corrigerende slip aan (is toch niemand meer die er onder kijkt)… maar mijn (.)(.) sjesoes… waar laat ik die…
ik ben sinds gister wel even aan de reepjes en shakesjes… maar ik weet niet of ik het ga redden om even 2 kilo weer af te vallen…
AAAAAAARHHHHHHHHGGGGG stomme scheiding, stomme emo eter… ik wil m zo graag aan! ik wil stralen!!! (gelukkig zitten mijn naaldhakjes wel goed)
Ik denk ook dat je heus wel voldoende zult afvallen in twee weken, maar ik heb niet het idee dat je borsten daar nu ook werkelijk door gaan veranderen… :hug:
Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar er zijn speciale minimizer-bh’s. Misschien een optie?
nou, op zich heb ik m rond de kerst gekocht. Ik was toen wel iets van 2 kg lichter… dus dat valt nog mee. ik was wel verbaasd dat ie ook wel goed zat hoor…
Maar ik heb gisteravond wel even 2 noodjurken besteld bij de wehkamp…
ik ga het gewoon proberen. Ik had toen ook al een cupje D… maar zo’n touwtje in je nek met zo’n gewicht, hahaha
maar ik ben al 0.8 afgevallen sinds gister. Ik drink voor mijn doen onwijs veel water… reepjes en shakes van de weight care…
ga zelfs onanks dit weer op de fiets naar mijn moeder vanavond om te eten (dat is iets van 20 min. heen en 20 terug) ik dacht, ga eens niet met de auto…
gister al wat buikspieren gedaan… heg vreselijk gesnoeid met elec. heggeschaar…
enne, feestje is vrijdag al hoor, eh… dus…
maar ik ga het volhouden!!! ik voelde me gister zo ellendig met dat fatsige lijf… was het zo zat…
Plan B!!! Het is een prachtig jurkje, maar wel een type jurk die zodra hij iest te krap is, van prachtig naar :thumbdown: gaat.
2 kilo is niet zo veel maarja, als je inderdaad van vorm bent veranderd dan lukt het echt niet om je oude vorm terug te krijgen in 2 dagen. Misschien wel de kilo’s verliezen, maar dat is vaak alleen vocht.
Een corsetje kan werken, maar als je gaat insnoeren, gaat er meestal ook huid over de bovenkant van de jurk heen hangen. In plaats van 2 kilo te zwaar zie je er dan misschien wel 5 kilo te zwaar uit. Zonde!!!
Dus, jurkje in de kast, wel afvallen voor het volgende feestje en in de tussentijd zijn de jurkjes die je hebt besteld hopelijk net zo mooi!! Sexy kousen er onder, mooie make-up, je haar glanzend en je voelt je 2 kilo sexier!!!
zooo vanmiddag toch nog even gepast… het zit toch wel ok…
misschien ga ik donderdagavond wel even naar mijn zusje… dan kan die nog even keuren… dan weet ik het zeker… maar de achterkant bij mijn rug, haha, komt er niet overheen…
ik heb het reservejurkje binnen, maar die is niet zo glamoureus… maar goed…
ja, ik wil zeker doorgaan hoor…
ik heb hier 1.5 jaar naar toe geleefd naar dit feest, hahaha… maar ja… ondertussen een scheiding tussendoor… etc…
maar ben niet zielig hoor… haha… ik zie het dus wel even!!
Ik denk ook dat je heus wel voldoende zult afvallen in twee weken, maar ik heb niet het idee dat je borsten daar nu ook werkelijk door gaan veranderen… :hug:
Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar er zijn speciale minimizer-bh’s. Misschien een optie?
nou, op zich heb ik m rond de kerst gekocht. Ik was toen wel iets van 2 kg lichter… dus dat valt nog mee. ik was wel verbaasd dat ie ook wel goed zat hoor…
Maar ik heb gisteravond wel even 2 noodjurken besteld bij de wehkamp…
ik ga het gewoon proberen. Ik had toen ook al een cupje D… maar zo’n touwtje in je nek met zo’n gewicht, hahaha
maar ik ben al 0.8 afgevallen sinds gister. Ik drink voor mijn doen onwijs veel water… reepjes en shakes van de weight care…
ga zelfs onanks dit weer op de fiets naar mijn moeder vanavond om te eten (dat is iets van 20 min. heen en 20 terug) ik dacht, ga eens niet met de auto…
gister al wat buikspieren gedaan… heg vreselijk gesnoeid met elec. heggeschaar…
enne, feestje is vrijdag al hoor, eh… dus…
maar ik ga het volhouden!!! ik voelde me gister zo ellendig met dat fatsige lijf… was het zo zat…
Plan B!!! Het is een prachtig jurkje, maar wel een type jurk die zodra hij iest te krap is, van prachtig naar :thumbdown: gaat.
2 kilo is niet zo veel maarja, als je inderdaad van vorm bent veranderd dan lukt het echt niet om je oude vorm terug te krijgen in 2 dagen. Misschien wel de kilo’s verliezen, maar dat is vaak alleen vocht.
Een corsetje kan werken, maar als je gaat insnoeren, gaat er meestal ook huid over de bovenkant van de jurk heen hangen. In plaats van 2 kilo te zwaar zie je er dan misschien wel 5 kilo te zwaar uit. Zonde!!!
Dus, jurkje in de kast, wel afvallen voor het volgende feestje en in de tussentijd zijn de jurkjes die je hebt besteld hopelijk net zo mooi!! Sexy kousen er onder, mooie make-up, je haar glanzend en je voelt je 2 kilo sexier!!!
zooo vanmiddag toch nog even gepast… het zit toch wel ok…
misschien ga ik donderdagavond wel even naar mijn zusje… dan kan die nog even keuren… dan weet ik het zeker… maar de achterkant bij mijn rug, haha, komt er niet overheen…
ik heb het reservejurkje binnen, maar die is niet zo glamoureus… maar goed…
ja, ik wil zeker doorgaan hoor…
ik heb hier 1.5 jaar naar toe geleefd naar dit feest, hahaha… maar ja… ondertussen een scheiding tussendoor… etc…
maar ben niet zielig hoor… haha… ik zie het dus wel even!!
X
Ikenmama maakt gebruik van cookies
Om je bezoek zo optimaal mogelijk te laten verlopen maken wij gebruik van cookies. Wat wij bijvoorbeeld voor je doen:
✓ Inloggegevens voor Ikenmama voor invullen
✓ Personaliseren van content en advertenties
✓ Onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid v/d website
Cookies en privacy
Natuurlijk zorgen wij goed voor je privacy. De gegevens die Ikenmama op basis van de geplaatste cookies verwerkt, vallen onder onze Privacyverklaring.
Stel je cookies zelf in
Bedankt!
Je kunt ervoor kiezen om van minder cookies gebruik te maken: