zoveelste test vraag....

Hier gisteravond getest (dus met avondurine), kon me niet bedwingen, gevolg positieve test waar ik niet naar streep hoefde te zoeken. Hij is nog niet super duidelijk.



vanmorgen weer getest (ochtendurine). En … streep neit zo mooi aanwezig als gisteravond. Sterker nog, moet hem echt zoeken…



Foto gemaakt, maar in het echt is de streep van gisteren duidelijker.





zucht … moet ik het nu allebei als negatief beschouwen??



kan het dat je 's avonds wel positief test en 's ochtends niet?? Nog geen ongi tekenen…







wat zeggen jullie hiervan??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op geen enkele test een streep zie.



Ik zou nog een paar daagjes wachten en dan nogmaals testen.



:slight_smile:

Bij de bovenste zie ik inderdaad ook vaag een streepje :thumbup: .







Het kan opzich heel goed zo zijn, dat je avondurine geconcentreerder was dan je ochtendurine. Op deze termijn, is je hCG gewoon nog heel laag (en ik kan me herinneren dat jij ook de vorige keren niet voor NOD positief testte) en kan het met een minder geconcentreerde urine dus heel goed zijn dat 'ie de volgende ochtend negatief is.



Wacht nog een dag of 3 en doe dan opnieuw een test. Dan zou je hCG gestegen moeten zijn en zou de test dus sowieso positief moeten zijn. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

een dag of 3 wachten … dat duurt lang!! We zien wel (morgen is kruitvat gewoon weer open en ik heb dr nog 2 op voorraad :wink: )

Op de eerste zie ik wel een streep op de 2e niet ik zou dinsdag weer testen Spannend meis ik duim voor je

@Cariska wrote:

een dag of 3 wachten … dat duurt lang!! We zien wel (morgen is kruitvat gewoon weer open en ik heb dr nog 2 op voorraad :wink: )




3 dagen is misschien lang, maar je hCG is nu nog zo laag, dat je vanmorgen dus negatief testte… het zal morgen niet dusdanig veel hoger zijn dat je ineens een knaltest hebt :angel:

icl, wat heb je nu gedaan?? Nu is ie veel duidelijker… (en zie ik hem nu ook heel vaag op de 2de?? )



Whaa ik wordt gek… nu lekker moederdagbrunchen in van der valk…

Op de 2e zie ik 'm ook in negatief niet hoor :think:

Ik zou gewoon een goede test kopen. Van ClearBlue ofzo.

Dan heb je meteen duidelijkheid.



Sterkte! En ik :thumbup: voor je.

spannend cariska!

Op de eerste zie ik ook een vage streep, de tweede niet.



Maar het begon bij mij ook zo vaag, werd met de dag duidelijker. Ik zou gewoon morgen nog eens testen.

Zeker als je vroeg test is het -hoe lastig ook- beter om echt met geconcentreerde ochtendurine te testen. Dus morgen weer doen, wachten duurt lang hè :hug:

Krijg nou wat, wist niet dat jij dat bent. Heb al op het andere forum gereageerd. Je weet denk ik wel welke/wie ik ben ? :angel:

ik zie hem idd boven ook, beneden niet… Mijn 1e test zag er ook zo uit en heeft een paar dagen geduurd voordat hij echt donkerder werd… Ik testte de 1e positieve test met 3+4



Zou morgenochtend of overmorgen ochtend er nog een testje aan wagen, al snap ik dat het lang duurt…

jullie berichtjes maken me blij, morgen dus nog een keer testen…

spannend Caris!! Hoop het zo… En gezien je sowieso 1 posi test hebt en nog niet ongi bent…is er nog hoop!!! Sterkte met wachten hoor!

Dat je hcg savonds hoger is, kan idd… Zei mn vk vrijdag nog, omdat ik savonds rond 9 u vaak misselijk ben, kon dat volgens haar komen doordat het hormoon stijgt…

Cariska,



belandde per toeval bij jouw bericht. Ik zie op de eerste echt wel een lijntje hoor! En zo te zien is dit ook gewoon een test van prima kwaliteit. Merknamen hoeven niet altijd beter te zijn (vaak wel duurder :mrgreen: ). KV komt vaak het beste uit de bus bij testpanels (en is echt niet duur :wink: )



Ik wens je heel veel succes en duim voor je dat ie met de dag duidelijker wordt! :thumbup:



Groet MM

Oh meid ik hoop het zo!!

ik duim en duim voor je…



ook ik zie een klein streepje op de 1e…



:pray:

Kruidvat is veel gevoeliger / beter dan CB of wat dan ook, hoor.



Ik begon idd ook met zo’n lichte test. Zou morgen maar weer proberen, asl ik jou was. Niet te veel drinken voor je naar bed gaat, dan is je urine des te geconcentreerder.



Groetjes,

LaBruja

@mamerijntje wrote:

Cariska,



En zo te zien is dit ook gewoon een test van prima kwaliteit. Merknamen hoeven niet altijd beter te zijn (vaak wel duurder :mrgreen: ). KV komt vaak het beste uit de bus bij testpanels (en is echt niet duur :wink: )





Groet MM




Ze heeft er nu al twee gebruikt, morgen misschien de derde…terwijl je met ClearBlue meteen weet: zwanger, niet zwanger. Lijkt mij een stuk makkelijker. :smiley:

@Pé wrote:

@mamerijntje wrote:
Cariska,



En zo te zien is dit ook gewoon een test van prima kwaliteit. Merknamen hoeven niet altijd beter te zijn (vaak wel duurder :mrgreen: ). KV komt vaak het beste uit de bus bij testpanels (en is echt niet duur :wink: )





Groet MM




Ze heeft er nu al twee gebruikt, morgen misschien de derde…terwijl je met ClearBlue meteen weet: zwanger, niet zwanger. Lijkt mij een stuk makkelijker. :smiley:




Behalve dan dat clear-blue digitaal een hogere waarde HCG nodig heeft om positief te zijn als de KV testen.



Ik testte met de KV 2 dagen voor NOD positief en met de digitale pas 2 dagen overtijd.