Zoveelste marktplaats ergernis

Ik ontvang net een supergave Mexx rok… Vol met kattenharen :sick:



Dat vind ik zo ranzig hé, ieuw. En aangezien ik zelf alleen maar zwart en wit draag, zie je die haren dus meteen overal op :evil:

lekker is dat he die ergernissen … ik ben blij dat ik het eingelijk pas 1x gehad heb en dan voor een bedrag van 15 euro … ik heb mijn centen terug … en de kleertjes ook nog … alleen gaan ze mee naar de rommelmarkt … dus verkoop ze gewoon mee … :mrgreen: mijn dochter gaat ze dus echt niet dragen … vind het echt VIES … maar er zijn mensen die er niet zo nauw naar kijken :shifty:

nee dat blijkt hahahahaha. Sommige mensen zijn echt ehhhhh…



vies :shifty:

Oh erg he!



Ik koop en verkoop ook al jaren via marktplaats, maar je moet inderdaad wel een beetje geluk hebben.



Soms krijg je spul waarvan ik denk, nou dat zou ik niet een durven te verkopen. Zo afgewassen o.i.d.



En wat ik ook zo vies vind is als je de rookstank al tegemoet komt als je de envelop door de deur krijgt :doh:

Ik heb eigelijk maar 1 keer echt een pakketje kleding gekocht voor 25 euro wat achteraf allemaal verpild, vlekkerig, uitgelubberd en verwassen was… maar verder nooit problemen.



Hier op Kok kopen is ook geen garantie hoor :shifty: ben ik ook wel eens zeer teleurgesteld van geraakt… idd omdat het dan naar sigaretten rook en veel minder mooi was dan aangegeven en dan nog best prijzig ook.



Tegenwoordig hanteer ik dus eigen richtlijnen… ik geef gewoon niet meer uit dan wat ik denk te kunnen missen aan verlies… zo van… ik waag het erop, is het niks heb ik pech.

Gaat een koper erg zitten hameren op een hogere prijs, dan houd het op.

Dat is dus meer afdingen en soms wat bluffen. Maar sindsdien ben ik niet meer teleurgesteld want je vind dan de kopers die een ander ook echt wat gunnen voor een goede prijs.



Zelf verkoop ik ook veel, maar altijd schoon en gestreken. Ik koop nooit iets wat zwaar verkreukeld op de foto is gezet, misschien ook een tip om te weten hoe een ander kan denken want dan kan ik niet goed zien of er evt een vlekje op zit of niet en ik heb dan ook direct het beeld dat iemand niet zo zorgvuldig is met kleding. Ook hier zie je dat soms, maar dan haak ik dus echt af sorry.

Zit er ergens een vlekje of gaatje dan vertel ik dat en ook hoe zichtbaar het is.



Maar kattenharen en zwaar bevlekte kleding… jeeeee hoe verzin je het, dat vraagt wel lef zeg :roll: