Zoveelste buggy-vraag!

Ik heb als wandelwagen de Quinny Buzz. Maar omdat die niet mee kan met de fiets ben ik op zoek naar en buggy die:


  • Niet zwaarder is dan 7 kilo
  • Mee kan op de fiets
  • makkelijk in en uit te klappen is
  • Een RUIM mandje heeft
  • Met zonnekap
  • Beetje degelijk en vlot uiterlijk (ja smaken verschillen…)
  • Niet te laag (ik ben 1.72)
  • Eventueel verstelbare ruggesteun



    Komt u maar!!!

Chicco Liteway, kost rond de €100,- Wij zijn er erg tevreden over.

Ik heb deen Mclaren… heb ik met B´Elanna 4 jaar gebruikt en nu bij Benthe ook alweer een jaar…

hij rijdt nog steeds geweldig, is met 1 hand op de fiets te krijgen zelfs met de kap erop…

Ik zou geen andere willen (Ja, misschien tóch een roze, maar toen we hem kochten voor B´Elanna hadden we zoiets, wat als ons tweede kindje een jongen wordt??? Nu heb ik elke keer als ik Benthe in de Mintgroen/blauwe buggy zet: Hád ik maar die roze genomen :frowning: :mrgreen: )

De NUNA buggy, het enige wat ie niet heeft is een groot mandje, ik heb er daarom een boodschappen netje aan vast gemaakt.

Geweldig heerlijke buggy, die jammer genoeg wel prijzig is…

wij hebben er eentje van topmark. Vind het een perfect ding, niet duur, 5 standen, regenhoes, zonnescherm, fijne wielen die niet alle trillingen doorlaten en ideaal op de fiets omdat ie op zijn kop erop kan door dubbele voorwielen, waardoor je de meeste stabiliteit hebt. Vlgs mij wel 7,2 kilo ofzo maar hij kan makkelijk op de buggy-mee tot 7 kilo hoor, geen probleem.



Maar vooral: hoge handvatsteun :thumbup: (mensen spreken me erop aan, valt echt op) en ik vind wel een ruim mandje.

@Jippie wrote:

Chicco Liteway, kost rond de €100,- Wij zijn er erg tevreden over.




Hier zijn we er ook echt heel tevreden over!

hier een buggy waar ik erg blij mee ben, maar die niet aan jou eisen voldoet :mrgreen:



Hij kan niet plat en is zwaarder dan 7 kilo, maar kan WEL aan de fiets.



Wij hebben de zapp. Ik wilde persee een buggy die ik met 1 hand kon sturen aangezien ik een bijna 5 en bijna 4 jarige heb die altijd wel een handje van mama willen.



Als we echt dagjes weggaan en Mies dan nog slaapt, gaat de wandelwagen gewoon mee.

Maar ik gebruik hem dagelijks voor de ritjes naar school en voor naar de stad, ik heb de bijhorende buggydrager van zapp aan de fiets en daar hang je hem zo aan.



We hebben hem gekocht via i-net en er 129 euro voor betaald.



Super ding en erg mooi ook nog :thumbup:

ik vind de zapp zo laag…ik ben 1.77



Wij hebben de Prenatal Icon, lekker hoog, 70euro, zonnekap, grote boodschappenmand (Heb er zelf ook nog zon netje aangehangen) Vrolijk motief, verstelbare rug, en hubbie kan hem zelf uitklappen :lol: (Kon die met onze grote wandelwagen niet :silenced: