Vanavond mogen ze de schoen zetten.
Nu had ik 3 toilettasjes voor de kinderen.
Op 5 december krijgen ze ieder een groot kado en 2 kleinere kadootjes.
Maar nu heb ik voor m.ike een muziekmobiel voor de box als groot kado en eigenlijk wil ik die zo snel mogelijk gaan gebruiken en dus vanavond in de schoen geven.
Nu had ik bedacht m.ike die mobiel te geven en de meiden de toilettas en m.ike op 5 dec de toilettas en als ze er iets over zeggen te zeggen dat piet zich dan wrs vergist had met de schoen vullen.
Alternatief is de meiden een knutselpakket te geven (heb ik ook nog liggen) en dan alle drie op 5 dec de toilettas, maar dan heeft piet zich natuurlijk niet vergist.
M.ike krijgt in beide opties geen groot kado meer op 5 dec. omdat ie die dan vanavond in zijn schoen krijgt.
Nu vroeg ik me af, zouden ze dat al door hebben dat zo’n mobiel onder de noemer “groot kado (kwa prijs)” valt en het dus eigenlijk niet klopt allemaal?
(ow ja, d.ana is 3 en half en e.lin 2 jaar en d.ana weet al heel goed alles te onthouden wie wat kreeg en wanneer en van wie enzo)
Welnee joh, ik zou gewoon doen wat jou handig lijkt, die mobiel nu dus. Mochten ze er naar vragen, wat ik me op die leeftidj echt niet voor kan stellen, dan kan je toch gewoon zeggen dat dat precies een leuk kado voor hem is en kijk eeens even hoe lekker hij er naar ligt te kijken enz.
Hier wordt overigens geen schoentje gezet hoor voor de jongste. Hij heeft geen schoenen, dus dikke pech Een keer vroegen ze ernaar en toen hebben ze zijn slofje gezet, ik heb er een rammelaar in gedaan toen maar dat wordt geen gewoonte hoor, ik heb zowiezo maar twee pakjes voor hem liggen en voor de anderen een stuk of zes denk ik. Mocht er naar gevraagd worden dan lijkt een simpel antwoord in de trend van dat babytjes nog bijna niets nodig hebben prima.
Ach welnee, daar hebben ze op de leeftijd van jouw meiden nog totaal geen benul van.
Dus gewoon lekker die mobiel in zijn schoentje :thumbup:
Dat hebben ze echt niet in de gaten.
hihi, dank je meiden :thumbup:
Ik was er ook van overtuigd en had het helemaal bedacht, maar naarmate de schoenzettijd dichterbij kwam begon deze mama ineens zenuwachtig te worden of ik het allemaal wel goed bedacht had :oops: :lol: :lol: :lol:
Stukje bevestiging van jullie heeft het weer helemaal goed gemaakt :mrgreen:
M.ike zet hier idd ook de pantoffel en de 5 dec kadoo’s zijn hier voor hem ook puur praktisch (zoals zitverkleiner, groeimeter voor algemeen gebruik en dan die mobiel die hij toch wel gekregen had)