Zouden we een beetje witte kerst krijgen?????

Dames, wat denken jullie. Krijgen we nog sneeuw met kerst??? Eerst dacht ik van niet, nu las ik net dat er kans is op winterse neerslag. Ooo ik zou het zoo leuk vinden al is het maar een laagje :pray:

ik denk het niet

alles dooit

nee denk het niet

Ik zou het ook leuk vinden,maar ik denk van niet,mijn ma zei dat het vriezen zou stoppen :think:

Maar hier in nederland weet je het maar nooit,dus ik ga heel hard hopen dat het gaat sneeuwen :pray: :pray: :pray:

Het liefst een laagje zodat we kunnen sleeën :pray:

Ze hadden het over temperaturen rond de 5 graden boven nul en regen…dus ik denk het niet…

Geen idee,

ik wil wel :mrgreen: dus heb ik ja gestemd :mrgreen:

ik denk het niet

Het regende hier vanmorgen, dus denk het niet. :thumbdown:

Nee ik denk het niet. Het voeld alweer warmer aan buiten.

neeeeeeeeeeeeeeee tempratuur is boven nul

Ga er maar niet vanuit. Het dooit hier, al het witte op de bomen en struiken is alweer weg :frowning: . Jammer hoor, had graag een beetje een witte kerst willen hebben…

Nee tis niet te hopen!

(hier een echte sneeuw hater sorry!!!) :mrgreen:

@Rooike wrote:

Nee tis niet te hopen!

(hier een echte sneeuw hater sorry!!!) :mrgreen:




Oohhhhhh :slight_smile: Ik vind het wel erg mooi. Zolang ik de weg niet op hoef.

@karin wrote:

@Rooike wrote:
Nee tis niet te hopen!

(hier een echte sneeuw hater sorry!!!) :mrgreen:




Oohhhhhh :slight_smile: Ik vind het wel erg mooi. Zolang ik de weg niet op hoef.






ja dan is het mooi, maar ik wil er absoluut niet doorheen hahaha!

@Rooike wrote:

@karin wrote:
@Rooike wrote:
Nee tis niet te hopen!

(hier een echte sneeuw hater sorry!!!) :mrgreen:




Oohhhhhh :slight_smile: Ik vind het wel erg mooi. Zolang ik de weg niet op hoef.






ja dan is het mooi, maar ik wil er absoluut niet doorheen hahaha!




Precies. :thumbup:

Ik heb ja gestemd!

Nee absoluut niet

He, ik wilde de voorspelling voor onze woonplaats doen, maar ik krijg hem niet op de goede manier hier.

Op welke manier en in welk programma heb je hem opgeslagen?

We hebben al jaaaaren vlak voor Kerst weer dooi, voor mijn gevoel. Het zal dit jaar dus ook wel weer niets worden. Maar wij gaan op 2e Kerstdag meestal smiddags even naar de Ardennen en daar ligt bijna altijd wel wat sneeuw, dus jaaa toch een witte kerst :wink: !

Ook jullie krijgen een beetje sneeuw :wink:



Ik heb met CTRL-Print screen het scherm gekopieerd en geplakt en bewerkt in Paint. Met bewerken bedoel ik alleen het deel eruit halen wat ik van belang vind, ik heb niets gemanipuleerd :mrgreen:



Liefs,

Winnie