Zouden jullie er tevreden mee zijn?

Hallo,



Mijn broertje heeft een zoon gekregen Noël,Juliano.

Ik had een zilveren armbandje gekocht en heb zijn naam erin laten zetten.Alleen de 1e naam maar ik vind hem niet mooi.De 2 stipjes boven de e staan er helemaal niet boven maar ernaast tegen de l aan.

Ze zei ja zo zit het gewoon wij doen het niet uit de hand.

Ik heb hem mee genomen maar ik vind het echt lelijk.

Zouden jullie er weer mee terug gaan?



Esmie

Heb je vooraf de druk kunnen zien die er op zou komen ?



Persoonlijk zou ik er mee teruggaan, alleen valt er weinig te corrigeren aan 2 stpjes en weet ik dus niet wat ze voor je kunnen betekenen, of ze geld terug doen bij ontevredenheid weet ik niet eigenlijk.



Kan me wel indenken dat je er van baalt, zoiet wil je ook perfect hebben natuurlijk.



Gefeliciteerd trouwens met de geboorte van je neefje , veel geluk voor hem gewenst :thumbup:

Nee ik heb vooraf niet gezien hoe ze het erin zouden zetten.



Ja ik baal echt :?

Teruggaan. Jij vind het niet mooi gedaan. Ik zou denk ik mijn geld terugvragen, en het bij een andere juwelier laten doen.

Gefeliciteerd met Noël!

Ik ben het eens met Sooki, ik zou terug gaan, je bent niet tevreden dus.

teruggaan en geld terug vragen. (zeggen dat je je aankoop ongedaan wilt maken)

Ik zou het ergens anders opnieuw laten doen, en dan even vragen of ze kunnen laten zien hoe het eruit ziet :wink:

Welke juwelier ben je geweest?

tis toch stom dat die puntjes nu eenmaal zo worden afgedrukt :eh: dat moeten ze gewoon goed doen, zoals het hoort en niet scheef :thumbdown: Ik zou dus teruggaan!

Bij B’Elanna was het ook misgegeaan… Komma gezet ipv appostrof( of hoe je dat schrijft…)

Maar mijn moeder is terug gegaan en ze hebben gratis een nieuwe gemaakt…



Zou dus zeker teruggaan!!

ik zou ook terug gaan en of een nieuwe eisen en anders geld terug en naar een andere juwelier gaan.

Ik zou ook terug gaan.

Niet af laten schepen!

Een goede juwelier graveerd meestal met de hand omdat het mooier is dan met een stansmachien, is ons ooit verteld door de juwelier.



Maar ik zou zeker terug gaan of ze doen het opnieuw naar jou wens of idd geld terug vragen.

Mij zouden ze die winkel niet meer uitkrijgen ten zij een van de twee gedaan wordt :mrgreen:

(maja heb mijn bekkie dan ook altijd wel klaar :oops: )

ja ik ging er ook vanuit dat ze het zelf zouden doen.

Het is een winkel op padepoel Kremer juweliers,na mijn idee wel een goede.

Maar ik ga er weer mee heen want ik vind het dus echt niet mooi.

et is te klein om er een foto van ta maken dus ik kan het ook niet laten zien.Maar de stipjes staan gewoon niet boven de e waar ze horen te staan.



Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik zou ook teruggaan, alleen je hebt het in de winkel al gezien en toen geacepteerd dus ben wel benieuwd wat ze voor je kunnen doen en of ze iets voor je willen doen.

Ik zou ook zeker teruggaan en het feit dat je het in eerste instantie mee hebt genomen maakt nog niet dat je er tevreden mee was… Je hebt er ter plekke al wat van gezegd en het met wat tegenzin mee naar huis genomen. Thuis heb je de gravure nog eens goed bekeken en je bent er gewoon echt ontevreden over en wenst simpelweg waar voor je geld. En als het een goede juwelier is dan geeft hij je idd kosteloos een nieuw armbandje met een correcte gravure, tenzij ze dat daar echt niet kunnen en dan geeft hij je je geld terug. Ik begrijp heel goed dat gegraveerde artikelen altijd een issue is met ruilen of retourneren, maar in dit geval begrijp ik dat de gravure door hen niet goed gedaan is en moeten zij gewoon service verlenen. Tenzij zij jou van tevoren hebben gezegd dat de puntjes een probleempje konden worden maar dat lees ik hier niet, dus daar ga ik niet van uit.



Succes en ik ben erg benieuwd wat de juwelier zegt!



En het meest belangrijke, gefeliciteerd met je neefje :inlove:

Ik had hem ook aan mijn broer laten zien en hij vind hem dus ook niet mooi :?

Ben net terug gegaan en ze gaan kijken wat ze er aan kunnen doen.

Ze zei nogmaals dat die stippen nu eenmaal zo in het apperaat staan.Ze zei dat er nog nooit iemand ontevreden over was :think: Ben benieuwd naar wat de oplossing is ze had het over de stipjes weg of over een hoofdletter.Als ik nog niet tevereden ben dan wil ik gewoon mijn geld terug en ga ik naar een juwelier die gewoon met de hanf graveerd.

Je hebt helemaal gelijk hoor, een letter is een letter en jij kunt er niks aan doen dat die er bij hen zo instaat, net zomin als dat er nog niemand eerder over gevallen is (dat zou ik als juwelier dan ook niet zeggen :angel: ). Ben heel benieuwd naar hun oplossing, maar ik zou ook een hoofdletter niet accepteren, staat helemaal raar :roll: en de stipjes horen boven die letter PUNT :snooty:

Misschien kunnen ze de naam zonder punten graveren en dan de punten er met de hand boven zetten.

Jeetje wat jammer dat je cadeautje zo verpest word.

Maar ze kunnen die puntjes ertoch gewoon uit polijsten, slijpen (of hoe ze dat dan ook doen :think: )

Ik had een trouwring 2 jaar geleden laten maken met de onze 1ste letter en de trouwdatum erin.

Van Chris zijn 1ste letter hadden ze zo’n rare letter gemaakt.

Ze hadden een sierlijke C bedoeld waarschijnlijk maar door het kleine krulletje aan de boven kant was het net een E en tja ik ben toch echt niet met een Eddy ofzo getrouwd :lol:

Ik heb me er 2 jaar aan lopen ergeren en uiteindelijk ermee terug gegaan en ze hebben dit alsnog kosteloos voor me veranderd.

Ben nu zo blij met mijn C :wink:



Dus laat je niet afschepen en vraag anders een vergoeding want anders blijf je naar dat armbandje kijken met een rot gevoel

benieuwd wat ze nu gaan doen.



heb het hier ook met armbandjes heb ze gekregen, bij de ene staat de naam niet in het midden van de zijkanten uit gezien en 1 staan het niet in het midden maar dan van boven naar beneden gezien (net of ze het onderin hebben geschreven).

maar de namen zijn wel goed.



maar de puntjes was ook terug gegaan hoor.