Hallo dames van deze site
Ik had mij al een hele tijd aan gemeld maar nooit echt wat mee gedaan helaas dus moest ik eerst alles weer opvragen maar zo gedaan ben ik hier nu
en zou ik mij ook eens gaan voorstellen
Ik ben dus angels echte naam willeke en ben 30 jaar (bijna 31 zondag) woon in friesland in een klein dorpje maar goed ik ben vrijgezel en zwanger
Ik ben zwanger geworden via zi ik heb wel geluk gehad dat ik vrij snel zwanger ben geworden maar het zit nog wel in de onzekere weken dus ik hoop dat ik ook snel door die weken ben en ook uitbundig mee kan genieten van het zwanger zijn
zo dit was mijn verhaaltje voor nu
veel liefs angels
he he daar is ze dan…
van harte welkom hoor… enne je weet me te vinden he…
(ja en nu weet je zeker wat het word. maar ssssst niets verklappen daar in dat gehuggie)
liefst je nicht
Hihi had ik zonet wel gelijk he enne hoop dat jij je ook nog een beetje stil hebt gehouden daar tegen fam maar tis wel leuk zo dat we saampjes een kindje krijgen alleen jij nu iets eerder dan mij haha enne bedankt voor deze site meid :inlove:
@pearlie wrote:
he he daar is ze dan…
van harte welkom hoor… enne je weet me te vinden he…
(ja en nu weet je zeker wat het word. maar ssssst niets verklappen daar in dat gehuggie)
liefst je nicht
graag gedaan hoor meis… ik heb er zelf heel veel aan. en wie weet jij ook vooral omdat je alleenstaande mama word.
had ik al gezegd… gefeliciteerd op naar de 13 weken
Ja dat had je al gezegd haha en inderdaad op na de 13 weken nog 8 tegaan zeg maar pff mijn borsten staan nu al op knappen krijg nu al groeistrepen word nog wat
@pearlie wrote:
graag gedaan hoor meis… ik heb er zelf heel veel aan. en wie weet jij ook vooral omdat je alleenstaande mama word.
had ik al gezegd… gefeliciteerd op naar de 13 weken
Welkom bij de club!
Wat is zi? Ki weet ik wel, maar zi?
Veel succes en hoop voor je dat je over 9 maanden een prachtig kind in je armen hebt.
Groetjes,
Moon
zelf insiminatie
en
dank jullie wel allemaal en inderdaad zi = zelfinseminatie naar drie keer het hebben gedaan dus 3 keer is scheepsrecht ben blij dat ik nog niet zoveel last vacn bij verschijnselen heb maar kan nog we komen natuurlijk
welkom en gefeliciteerd
Welkom en gefeliciteerd.
Ik ben ook alleenstaand moeder en bij mij tweede zoontje bewust voro alleenstaand moederschap gekozen!
Veel geluk
Liefs Suzanne
Welkom